5 Things I love Saturday #2

by - septembrie 06, 2015


Hey-Hey-Hey! Am revenit cu 5TILS, cei drept putin mai tarziu ^^" - zilele astea sunt putin cam imprastiata, asa ca dupa vacanta :))

1. Sleeping beauty - chiar daca am avut cam o saptamana de vacanta, nu m-am prea odihnit in zilele astea. Patul era prea moale, sau prea tare. Perna nu era buna. Eu nu-mi gaseam locul. Si abia asteptam sa vin acasa, mai ales pentru somn. Ei bine, sambata am reusit sa dorm mai mult si mai bine - desi ar mai fi mers mai mult somn.


2. TTYLXOX (Talk To You Later xox - hugs and kises) - dupa ce m-am intors din vacanta am vazut o gramada de mesaje atat pe mail cat si pe celelalte retele de socializare, iar cel mai frumos - si obositor - sentiment e sa citesc si sa raspund tuturor ^.^ Va multumesc mult ca ati umplut blogusorul cat timp am fost plecata #hugs


3. Hell-o September! - pentru ca am plecat vara si m-am intors toamna, m-am vazut nevoita sa caut hainute noi... penru blog...uri? Am updatat atat background-ul blogusorului, dar si pe cel al blogului de pe tumblr - de care sunt foarte mandra pentru ca am schimbat cu totul tema, playlistul alea alea :)). Sper sa va placa aspectul, desi nu cred ca e cel final - totusi e cel mai bun pe care l-am putut gasi :D


4. New Perspective - astazi (ma rog, ieri, sambata) am avut o noua idee de postare pe blog. Bine, ideea asta zacea in capul meu ca raspuns la niste mici "frustrari" sa le zicem. Pur si simplu nu gaseam ce-mi place, cum imi place si... da, nu mai spun nimic. Vreau sa fie o surpriza pentru voi si sunt super-incantata de idee si am sa va dau un mic spoiler: Dani si Laura or sa ma ajute cu chestia asta! ^_^


5. "Hello (says the Devil)! Let's go in my car/I think we'll have a lot of fun" (Les Elephantes Bizarres) - ieri (da azi duminica, ieri sambata - nu va mai jucati cu timpul, neuronii mei!!!) am fost in Izvor cu Laura si din pura intamplare era o intreaga harababura cu nu-stiu-ce-festival-folk aka trupe romanesti aka nu-imi-pasa. Zau, chiar nu ascult muzica romaneasca si pe cat de mult imi plac trupele pe atat de plictisitoare mi se par cele de la noi #nooffense Si ma rog, pe cat de tare schelalaiau aia acolo, pe atat de curioasa eram de ce se intampla. Si se pare ca e vorba de Creative Fest - care tine si azi daca sunteti interesati - si la care cantau si... Les Elephantes Bizarres. Stiu ca n-am mai vorbit de ei pe blog, dar sincer, sunt una dintre trupele de la noi pe care vreau sa le vad in concert. Imi plac tipii, sunt simpatici si au piese interesante si altfel. Te prinde vibe-ul lor! Si ca si cum planetele s-ar fi aliniat, ei urmau sa cante dupa babuinii-urlatori sau ceva (numele trupei). Am convins-o cu greu pe Laura sa mergem in fata scenei si intr-un final s-a dovedit ca incepeau sa-i placa. Me so happy ^-^ Am postat un filmulet pe instagram aici, daca vreti sa-l vedeti :3



Si cam astea au fost lucrurile fericite de sambata asta! Pareri? Voi ati facut topul? Lasati intr-un comentariu un link sa arunc si eu un ochi :) Iar daca nu aveti blog, puteti sa-mi spuneti care au fost cele 5 lucruri pe care le-ati iubit in aceasta sambata.

Diana

You May Also Like

8 comments

  1. Ai aici un top foarte dragut ^^
    Nici eu nu am mai dormit muult de ceva vreme, dar zilele astea a plouat si sunetul ploii ma linisteste si imi da cam aceeasi senzatie ca dupa somn. E destul de placut.
    Si mie imi place sa raspund la comentariii si sa le citesc, este atat de placut sa vad ca sunt oameni care imi citesc blogul si care isi iau cateva minutele pentru a-mi spune cate ceva ^^ ador treaba asta.
    Cred ca o sa caut si eu hainute noi pentru tumblr, desti imi place destul de mult tema pe care o am acum, La blog nu stiu daca o schim, ma tem sa nu se vada ciudat :D Al tau arata super cute
    Sunt curioasa despre ce vorbesti la 4 :>
    Nu am auzit niciodata de Les Elephantes Bizarres, dar sunt destule trupe romane care mie imi plac destul de mult, cum ar fi Alternosfera, Luna amara, Vita de vie (sa asculti Alunga tacerea de la ei), The Kryptonite Sparks etc etc :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult :3 As vrea sa ploua si in capitala, dar acum e racoare si imi place cum se aud frunzele copacilor cand bate vantul :3 Ma bucur ca iti place aspectul blogului si sper sa te surprinda placut ideea de la numarul 4 ^-^ #hugs

      Ștergere
  2. Si mie imi place noul aspect al blog-ului!E in ton cu vremea de-afara! ♡
    Si da,si eu sunt curioasă cu privire la numarul 4!Sunt sigura ca va fi ceva grozav!
    In legătură cu trupele din Romania,pai....nu sunt un mare fan! :(
    Adica,nu am o simpatie pentru toti artistii romani,chiar daca sunt talentati!
    Obișnuiesc sa ascult mai mult muzica din străinătate!

    RăspundețiȘtergere
  3. #1 e cea mai înțeleaptă. :)))
    Dorm în jur de 10-12 ore şi nu regret niciun minut. E atât de frumos să te relaxezi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmm...m-ai facut destul de curioasa in legatura cu numarul 4. De abia astept sa vad ce pui la cale :3 :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu Les Elephants Bizzares Mi-ai Facut O Surpriza Placuta. De Mult Nu Am Mai Auzit Melodia Asta :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sincera sa fiu nici eu nu prea ascult muzica romaneasca, dar daca e un concert si ma nimeresc si eu pe acolo... de ce nu ? :)) Ultimul concert la care am fost a fost a lui Holograf si pot spune ca a fost fain.
    Cu capul plecat recunosc ca au am auzit de aceasta trupa Les Elephants Bizarres :(

    In legatura cu somnul... stai sa ajungi la facultate si atunci iti dai seama de adevarata valoare a somnului. Mai ales in sesiune :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ar trebui sa fac si eu ca tine si sa aplic punctul 1... macar o data, de doua ori pe saptamana. Eu dorm cam 4-5 ore pe noapte, si sunt destul de obosita. Dupa cum se poate vedea, acum stau pe blog si comentez in loc sa dorm :)). De fapt, astept si eclipsa, dar shhht, e secret :D

    RăspundețiȘtergere