Top 5 Wednesday: Semne de carte

by - septembrie 23, 2015

Salutare tuturor ^.^! 

Scumpa la scris, dar cu planuri mari - cam asa ma "laud" in ultima perioada. Intre somnul pierdut si scoala, lipsa chefului de citit si trasformarea in zombi, m-am gandit sa postez un nou top, putin mai diferit insa, dar care sper ca o sa va placa. Am cotrobait printre semnele mele de carte...


... si dupa cum vedeti am destul de mullltttee, si am cautat 5 semne de carte care mi s-au parut cele mai dragute. Bine, de fapt toate imi plac - ca d-aia le-am luat -, dar am gasit cateva de care sunt super entuziasmata si sunt speciale pentru mine :)

5. Pisicile razboinice - stiu ca am semnul asta de la Bookfest si mi-a placut atat de tare! Arata super-cute inauntrul unei carti, mai ales ca urechiusele pisicii ies in evidenta :3


4. W.I.T.C.H. - okay, puteti spune ca sunt old school, dar mie inca imi place Witch! M-as mai uita si acum si ce-i drept, cand eram mica era unul dintre desenele mele preferate. Asa ca nu m-am abtinut atunci cand am gasit semnul asta de carte intr-un anticariat ^^"


3. Okian - doar uitati-va! Uitati-va cat de super e semnul asta de carte *-* Il am de anul trecut de la Gaudeamus parca. Sau era de la Bookfest?! In orice caz, mi se pare foarte interesant si sper ca mai au si alte modele - anul asta am sa pun mana pe ele!


2. Girl online - okay, inainte sa apara cartea la noi, eram innebunita - bine, doar entuziasmata poate - de carte si cand am vazut semnele la Carturesti nu am luat numai unul, ci trei semne de carte ^.^ Doar uitati-va la ele!


1. TFIOS - oare e ceva neasteptat? :)) Am sa incep cu al doilea semn de carte care are o valoare mai mult sentimentala pentru mine: era exact la inceput cand tot valul iminent abia incepea sa se formeze, iar eu terminasem de citit carte si le-am povestit colegilor despre ea. Apoi colega mea de banca si-a cimparat cartea in engleza - si oh, cat am fost de geloasa atunci -, apoi am vazut-o citind-o la scoala si avea semnul asta dragut si - nu, nu i l-am furat! Ce fel de persoana ma credeti? Pff... Bine, as fi fost in stare, dar trecem peste :)) - am intrebat-o de unde il are si imi spune ca la sfarsitul cartii sunt 2 semne de carte si ca daca vreau imi da si mie unul. Pai atat mi-a trebuit :))! Nu va dati seama cat de fericita am fost. L-am pus chiar si pe insagram :)) Apoi cel de-al doilea e de la Carturesti si il iubesc ataaat de mult :3


Cam astea au fost semnele de carte care-mi plac mult de tot, insa mai am multe altele acasa pe care vi le-as putea arata, daca doriti. Un fel de... tur al semnelor de carte :)) sau ceva... Poate fac chiar un video pe canalul de youtube *SUBSCRIEBE* *ce ce cuuumm?* dupa ce am sa postez primul clip... surpriza! Sper sa va placa :) Asa ca daca doriti sa va arat si semnele mele de carte, spuneti-mi intr-un comentariu :3

Asta a fost topul de saptamana asta. Pareri? Care sunt semnele voastre de carti preferate?
Hmm, aveti vreo idee pentru topul de saptamana viitoare? Daca da, atunci nu ezitati sa-mi spuneti intr-un comentariu.

Diana

You May Also Like

15 comments

  1. Girl online,oh, am citit cartea si chiar mi-a placut, iar din cate am inteles o sa apara o continuare.. :3 asa ca de abia astept sa aflu ce se mai intampla cu Penny.
    SEMNUL CU ''THE FAULT IN OUR STARS" sunt atat de geloasa pe tine!! eu din pacate nu am reusit sa fac rost de el, dar nu e timpul pierdut :)))
    De abia astept sa postezi pe canalul de youtube! :>
    Ps:sunt abonata canalului tau de cand l-ai facut :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, apare Girl Online on Tour :3 Si eu sunt curioasa, sincera sa fiu :))
      Multumesc mult :* #hug

      Ștergere
  2. Ce drăguț!Evident,cele care aparțin de The fault in out stars sunt cele mai tari!Le ador ♡♡♡
    Oricum,toate sunt faine!
    Si sunt asa de nerăbdătoare sa te vad si pe youtube!Sa dai de stire and se va intampla :)) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, ma bucur ^_^
      Sigur! Primul clip postat o sa apara si pe blog :3
      xx

      Ștergere
  3. Foarte Dragute :) Cele Cu Witch Imi Plac Tare Mult. Erau Niste Benzi Desenate Pe Care Le Adoram :)) Eu Am Un Semn De Carte, De La Carturesti, Este Un Omulet Negru Si Cand Il Pui Intr-o Carte Ii Atarna Piciorusele Afara :)) Dar Imi Plac Tare Mult Si Semnele De Carte Care Au Aparut La Libris Cu Citate. Eram Asa Fericita Cand O Fost Aniversarea Lor Ca Am Primit Toate Cele Care Au Aparut Pana La Momentul Respectiv. Pe YouTube Is Abonata Deja Si Un Top De Hainute Ar Fi Ok :) Outfit-urile Tale Preferate De Exemplu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww, ca de dragut! Si eu am doua semne de carte de la libris cu citate, insa nu ma dau in vant dupa ele. As fi preferat sa aiba ceva desene, precum cele de la okian :3
      Multumesc mult de tot! Si cine stie, poate chiar o sa fac topul. Mersi de sugestie :*
      xx

      Ștergere
    2. Sau Un Top Cu Carti ( Serii ) Care Le-ai Terminat, Sau Care Nu Le-ai Terminat, Sau Care O Recomanzi :) Eu Chiar Zilele Astea Mi-am Notat Care Sunt Cele Pe Care Le-am Terminat ( 11 :( ) Si Care Inca Nu Le-am Terminat ( 24 :))) )

      Ștergere
    3. Hmm, chiar ar fi o idee ^.^
      Multumesc mult :* !

      Ștergere
    4. Nu Ai De Ce :) Daca Imi Mai Vin Idei Claxonez :))

      Ștergere
  4. Diana, si eu colectionez semne de carte :) Data viitoare cand ajung acasa iti fac o poza si ti le arat. Am si eu de la Bookfest semnul cu Pisicile razboinice, luasem doua si i-am dat surioarei mele unul, ca ii plac pisicile tare mult :)). Daca ma gandesc la semnul preferat, am unul din papirus pe care mi l-a adus o prietena din Egipt, cu tot felul de semne pe el, si un E metalic, care se prinde asa de carte, primit tot asa, cadou, cu initiala mea :P.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Omg, ce tare! Chiar ma gandeam sa vi le prezint pe toate intr-un clip pe YouTube - mai am cateva si sigur or sa faca pui dupa ce vin de la Gaudeamus ( care pacat ca e in noiembrie :( ).
      xx

      Ștergere
    2. Prezinta-le, asa ma mai inspiri si pe mine :D Mama deja s-a obisnuit cu mine, cand primeste vreun colet imi zice: "Ai primit cartea x si ai in ea si semn de carte. Vrei sa ti-l arat? :D"

      Ștergere
  5. In Timisoara Este Oktoberfest, Si Intre Standuri De Mancare Si Dulciuri, Am Gasit Un Stand Cu Fel Si Fel De Chestii Interesante. Prin Chestiile Interesante Am Gasit Semnul Asta De Carte :D
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1150510211643603&set=a.323811484313484.91264.100000539060469&type=3&theater

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Din pacate nu pot sa vad poza - cred ca e distribuita privat sau ceva :(

      Ștergere
  6. Aww... Ce adorabil e semnul cu pisicuta <3 Am si eu cateva semne de carte castigate sau erau in cartile cumparate de mine. Dar nu m-am gandit sa imi cumpar eu semne de carte. Nici nu am vazut prin librarii sau altceva. Oricum, la primul targ de catti din Iasi, o sa fiu acolo sa imi iau macar semne de carte ;)

    RăspundețiȘtergere