Leapsa de pe Tumblr

by - iunie 15, 2014

Stim ca leapsa asta e veche, dar n-am avut timp pana acum s-o facem >.<
Cum ne plictiseam cumplit, am gasit acesta momentul potrivit
Si zicem sa incepem 3:)

1. Cine a fost ultima persoană pe care ai ținut-o de mână?

D: Laura :D La film. TFIOS :3
L: Diana wow :)) 

2. Ești o persoană mai ”outgoing” sau timidă?

D: Nu-s timida, doar ciudata. Outgoing? Daca asta include laptop, seriale, tv si carti atunci da :D
L: Clar nu timida, okay sa fie outgoing

3. Pe cine ți-ai dori să (re)vezi în curând?

D: Rudele apropiata. Idk, nu le-am mai vazut de mult timp *.*
L: Cred ca unii prieteni de familie 

4. Ești o persoană de care lumea se poate apropia ușor?

D: Idk O.o 
L: Ihh nuu, stati la distanta 

5. Dacă te-ai îmbăta, persoana de care îți place ar avea grijă de tine pentru acea seară?

D: Asta se va intampla la petrecerea de dupa concert si am fi cu trupa (viitorului meu iubit, a se sublinia) intr-un club. Nu m-ar cunoaste nimeni asa ca imi pun baza in Laura :P Asta daca nu se imbata si ea O.O
L: Daca ma voi imbata se pare ca Diana nu va avea grija de mine, pff si persoana pe care o plac probabil va fi undeva pe scena deci...incepe sa ma sperie gandul 

6. Ce fel de persoane te atrag?

D: Orice persoane ma plac si pe mine :)) Idk... tipii care sunt in trupe, cei care citesc sau cu care am ceva in comun. Iar tipele... ei bine aici daca avem ceva in comun suntem deja prietene ~.~
L: Pai persoanele care ma cred ciudata ma atrag, da da ciudat dar da. Iar ca aspect nu  cer multe (1.85 cel putin-ochi verzi-par cret-daca se poate si un pirce) nu sunt o persoana pretentioasa deloc :D 

7. Crezi că vei fi în vreo relație în următoarele două luni?

D: DA! Eu, patul, laptopul, frigiderul. E cam un patrat amoros aici B-)
L: Ooo dar eu sunt intr-o relatie de lunga durata cu iubitul meu din viitor :))

8. Cine - dintre reprezentanții sexului opus - este în mintea ta acum?

D: Cate trupe trebuie sa enumar? :))) Cred ca 5 Seconds of Summer :O Oamenii astia imi distrug adolescenta VIATA *.*
L: Cati ani cate ore te poti uita la asta ?

ASHTONNNNN

9. Care a fost ultima persoană cu care ai avut o conversație profundă?

D: Tot Laura :D :))
L: O da ieri tu si cu mine Diana, in statie la 123 :)))

10. Care este ultimul mesaj pe care l-ai trimis?

D: "Ce e aia?" :))) - catre Laura 
L: GOD, HEPL US :)) -DIANAA

11. Spune 5 cântece preferate din momentul ăsta!

D: Aici cred ca e gresit. Trebuiau 50 :(
Am sa pun ce-mi vine in minte pe moment.





L: DARRR SUNT MULTE, e o crima sa pui o persoana sa aleaga asa ceva







12. Îți place când cineva se joacă în părul tău?

D: Daca nu mi-l ingrasa la loc da :3
L: Nu chiar, am un par care se rupe usor, asa ca nuu

13. Crezi în noroc și miracole?

D: Doar cand gasesc bani pe strada si cand nu ma asculta la ore. Nu-s prea norocoasa!
L: Poate cred un pic in noroc, dar miracole, sa fim seriosi.

14. Ce lucru bun crezi că se va întâmpla vara asta?

D: Idk... Sper doar sa invat sa cant la chitara :3
L: Va spun dupa ce trece vara :))

15. Crezi că este viață pe alte planete?

D: Da *.*
L: sigur, pisicorni 

16. Încă mai vorbești cu primul tău crush? 

D: Ammm... NU
L: Nu vorbesc cu straini 

17. Îți plac băile cu spumă?

D: E spuma! Cui nu- placee?

L: daaaaa *.*


18. Îți plac vecinii tăi?

D: Nu prea! Cateodata sunt prea zgomotosi, iar de afara se aud cateodata manele "melodii orientale" -_-
 L: Am doi vecini, ar trebui sa fi chior sa nu ii placi- just saying


19. Care sunt obiceiurile tale proaste?

D: Cred ca vorbesc prea repede cand sunt incantata de ceva si cand sunt foarte entuziasmata parca am baut o sticla intreaga de energizant >.< De asemenea sunt si foarte lenesa pe "economisirea bateriei" tot timpul :))
L: Inca imi rod unghiile :| si imi place sa ma iau de oameni cand nu fac nimic gresit, dar mie imi place sa fac asta, o da si nu am rabdare niciodataaa

20. Unde ți-ar plăcea să călătorești?

D: Oriunde. In Australia. Oriunde in Australia :)) Aaa si in SUA :D
L: Pai dupa ce termin cu Terra, ma gandeam sa ma inscriu intr-un proiect NASA sa plec si pe luna 

21. Ai probleme cu încrederea?

D: Cateodata :/
L: Nu, nu prea 

22. Care este partea ta preferată din rutina zilnică?

D: Seara cand ma intorc de la liceu :]
L:Cand mananc :)))

23. Cu ce parte a corpului tău ești cel mai puțin confortabil?

D: Pai fata ma ajuta mult, dar restul... Huh...
L: As fi si rea si mincinoasa, daca as spune ca nu imi place de mine asa cum sunt acum, am o problema insa cu mainile de la incheieturi in jos, cum am zis imi rod unghiile si nu arata prea estetic, chiar ma rusinez cu ele 

24. Ce faci când te trezești?

D: Mananc "."
L: Ma spal pe dinti...

25. Ți-ai dori ca tenul tău să fie mai deschis sau închis?

D: Nup. 
L: Sunt foarte alba, dar daca s-ar putea (si se poate) as vrea sa fiu mai alba 

26. Cu cine te simți cel mai confortabil? 

D: Prietenii. Si parintii.
L: Mami si da prietenii

27. Vrei să te căsătorești vreodată?

D: Nu stiu... Vreau?! Trebuie?!
L: NUU

28. Părul tău este destul de lung pentru a-ți face o coadă? (pony tail)

D: Nu prea...
L: Ooo daaa

29. Faci sport? Ce sport?

D: Nup. Majoritatea timpului lenevesc :3
L:Nu, dar vara asta am de gand sa ma apuc de inot .

30. Ai trăi mai degrabă fără TV sau fără muzică?

D: Fara TV clarrr :O
L: Asta nu e o intrebare reala nu ?! Si fara mancare as trai numai ca sa ascult muzica 

31. Ți-a plăcut vreodată de cineva și nu i-ai spus?

D: Aaaa, trebuie sa ii si spiu daca iti placee? O.o
L: Termenul asta "a placea" il folosesc si pentru tipi pe care ii vad pe strada doar o data in viata, si ce chetie nu au aflat niciodata :O

32. Ce spui în momentele de liniște jenantă?

D: O gluma proasta, pff, sa fie si mai jenant :))
L: Sa spun ceva?! Incep sa ma stramb, ajuta mai mult 

33. Descrie your dream guy/girl.

D: Blond. Inalt. Ochi albastri. Serios, dar nu foarte. Amuzant. Inteligent. Isteti. Descurcaret. Adorabil. Sa aiba bani si sa ma duca la concerte :)) Sa fie intr-o trupa. Sa ii cunosc prietenii adorabili cu care as iesi... But in case just as "friends" ;)
L: GREU FOATE GREU 
Sa stiti ca imi plac si tocilari, nu glumesc (cu pistrui si inalti)

34. Care sunt magazinele tale preferate?

D: De carti? Librariile online. De haine? Orice-arecevadragutcaresa-mi-placa-si sa-aiba-marimea-mea :D De muzica? Ei bine n-am ajuns pana acolo :(
L: H&M, Stradivarius, Pull&Bear si in principiu de unde pot sa imi iau haine negre perfecte
*repet nu sunt o persoana mofturoasa*

35. Ce vrei să faci după liceu?

D: Facultate. Jurnalistica. Media. Regie. Idk... 
L: Sa o luam incet, facultate, mai am mult timp de gandit si regandit ce o sa fac dupa 

36. Crezi că oamenii merită a doua șansă?

D: Da, dar de multe ori e si ultima pe care le-o dau :/
L: Da cred ca fiecare mai merita o sansa, pentru ca si noi o sa mai avem nevoie de una, nimeni nu se gandeste si la el...

37. Dacă ești foarte tăcută ce înseamnă?

D: Ca ceva nu-mi convine, clar. D-asta tre' sa port cu mine o sticla de energizant *_*
L: Ca sunt cu gandul in alta parte sau sunt prea obosita

38. Le zâmbești străinilor?

D: Nu prea. Oamenii ma cam sperie, dar daca e vreun tip dragut care-mi zambeste n-o sa stau ca o acritura :)
L: Le fac si cu mana :)))

39. Alege: O călători în spațiu sau pe fundul mării?

D: Mi-e frica! Aleg Australia :)
L: O urmez pe Diana :))

40. Ce te face să te ridici din pat dimineața?

D: Netul? O.o
L: Alarma pff

41. Despre ce ești paranoic?

D: Cine a zis ca sunt paranoica *.* :/
L: Despre priviri

42. Te-ai drogat/îmbătat vreodată?

D: Nop
L: Nuu, dar niciodata nu spune niciodata :))

43. Ai făcut ceva recent despre care speri ca nimeni să nu afle?

D: Nuuuuuuuuu :))
L: Stiti ceva ce eu nu stiu? :))

44. Ți-ai dorit vreodată să fii altcineva?

D: Cred ca toata lumea isi doreste sa fie altcineva fie si pentru o zi... Idk what, but always famous ppl B-)
L: Daa

45. Un lucru pe care ți-ai dori să îl schimbi la tine?

D: Aspectul.
L: Poate inaltimea DOAR 5 cm ATAT (CER PREA MULT?)

46. Firma de cosmetice favorită?

D: Nu ma machez. Doar fond de ten. Si creion de ochi.
L: Produsele pe care le folosesc varieaza de la firma la firma.

47. Blog favorit?

D: Ohhoo, foarte muuuuuulte :O
L: Destul de multe.

48. Culoare preferată?

D: Mov. Albastru. Negru. In general culori reci :D
L: NEGRU *.*

49. Mâncare preferată?

D: Pizzaaaa :3
L: Salata orientala, o daa asta e 

50. Ultimul lucru pe care l-ai mâncat?

D: O, inghetata, cred.
L: O nectarina :))

51. Primul lucru pe care l-ai mâncat în dimineața asta? 

D: Nu mai stiu :))) Am mancat de dimineata?
L:CEREALE, nu mananc alceva dimineata asta e o regul nescrisa pt mine 

52. Ai câștigat vreodată o competiție? Pentru ce?

D: Olimpiadele de romana, dar niciodata mai departe de municipiu :(
L:In clasa aI-a am am luat locul intai la olimpiada de matematica, inca ma simt un geniu pt asta :))))

54. Îți plac prietenii de pe net mai mult decât cei reali?

D: Both :)
L: Ii prefer pe cei reali 

55. Facebook sau Twitter?

D: Facebook - pentru blog si ca sa vorbesc cu Laura. Nu am Twitter, dar cine stie...
L: Reneg facebookul de ceva timp, dar cum inca nu ma tenteaza Twitter-ul, fie Facebook 

56. Twitter sau Tumblr?

D: Tumblr clar B-)
L: TUMBLRR

57. Te uiți la TV acum?

D: Nu! De ce as face asta? Doar incerc sa raspund la intrebari O.o
L: Nup

58. Numele prietenilor tăi cei mai buni?

D: Laura & Dani :3
L: Dani&Diana 

59. Ai poftă de ceva acum? Ce?

D: Pizza. Mereu am pofta de pizza. A, si inghetata sau ciocolata :D
L: Ciudat dar nu

60. Cu câte perne dormi?

D: Doua! Pentru orice eventualitate, in caz de musafiri... nocturni 3:)
L: Cu 3, dar pe niciuna nu imi tin capul, le tin pe langa mine :))

61. Dormi cu un animal de pluș?

D: Nu(mai)!
L: Am unul deasupra capului, doar imi tine companie!!!


62. Câte animale de pluș ai?

D: Muuuuuuuuulteeee O.O
L:Nu mi-au placut plusurile de cand eram mica, ce au mai ramas din ele le-am dus la tare

63. Animal preferat?

D: Imi plac toate, dar cred ca pinguinii, cainii si pisicile sunt in top 3!
L: Cred ca elefanti mi se par interesanti 


64. Ciocolată sau vanilie?

D: Ciocolata ^_^
L: Ciocolata 

65. Aroma preferată de înghețată?

D: Coicolata. Tiramisu. Kinder :3
L:Inghetata de ciocolata si fructe, mi se face rau de la alte arome


66. Ce culoare are tricoul pe care-l porți acum? Dar pantalonii?

D: Tricou: gri. Pantaloni: de pijama, turcoaz cu gri si alb O.o
L: Tricou alb si pantaloni negri 


67. ShowTv preferat?

D: Teen Wolf. 2 Broke Girls. American Horror Story.
L: Game of Thrones , American Horror Story

68. Film preferat?

D: Idfk... Cele "blow mind" imi plac foarte mult... dar am sa ma rezum la parody si anume Scary Movie :D
L: Ma simt ca o mama cu 100 de copii si cineva o intraba care e favoritul ei (probabil  as stii sa raspund la asta dar nu amestecati filmele, nu e de joaca cu asta :))) )

69. Mean Girls sau Mean Girls 2? 

D: Sper sa le vad pe ambele curand :D
L: Dupa ce le vad, sunteti primi care afla :3


70. Prima și ultima persoană cu care ai vorbit azi?

D: Prima: mama. Ultima: Laura (online)
L: Pima: tati. Ultima: inca nu ma luat somnul sau ceva :))

71. Este cineva pe care ai vrea să îl lovești în față acum?

D: 3:) De cand asteptam invitatia asta...
L: DAAA

72. Ești certat cu cineva pe moment?

:D Nup, sunt o fire pasnica =]
L: Nu imi amintesc, nu cred :)))


73. Câte pluovere ai?

D: Pe bune? E vara!!!
L: MULTEEE-sunt prima mea iubire 


74. Ultimul film pe care l-ai văzut?

D: TFIOS
L: TFIOS


75. Actor și actriță preferată?

D: Frateee, imi trebuiesc zile pentru asta. E greu...
Dylan O'Brian? Kat Dennings?
L: De acord cu tine pingu :)) pai cred ca Gabriella Wilde si Evan Peters


76. Te bronzezi excesiv?

D: Nup! Vreau sa raman albaaaa.
L: Sper sa nu, daca m-as bronza perfect nu as spune nu 

77. Ai multe animale?

D: La tara.
L: Nop


78. Cum te simți acum?

D: Somnoroasa. Cat de lunga e chestia asta? O.o
L:Plictisita si cred ca un pic nervoasa 


79. Tastezi repede?

D: Cred... Nu stiu care e viteza medie pentru asta.
L: Nu m-am uitat peste statistici, dar nu s-a plans nimeni de mine pana acum 

80. Regreți ceva din trecutul tău?

D: Poate.
L: da, ca nu m-am rugat mai mult de mami sa ma duca la balet cand eram mica :(


81. Scrii bine?

D: Da :3 Sunt un geniu, nu ca m-as lauda :))
L: De asta o am pe pingu :333

82. Ți-e dor de cineva din trecutul?

D: Nu prea.
L: Nu

83. Ai fost la vreun foc de tabără?

D: Yup.
L: O da, dar tot timpul, nu stiu cum se facea "se prabusea"

84. Ai frânt inima cuiva vreodată?

D: Pot sa fac si eu asta? :O
L: Nu am primit plangeri pana acum :)))

85. Ai călărit vreun cal vreodată?

D: Daa :3
L: Doo 

86. Ce ar trebui să faci acum?
.
D: Sa ma intind. Ma cam doare spatele.
L: Sa mananc, dar nehh

87. Ți-a plăcut vreodată de cineva atât de mult cât să doară?

D: Neahh.
L: Da ce-s nebuna :)))


88. Care a fost ultima persoană în fața căruia ai plâns?

D: Nu mai stiu cand am plans ultima oara :|
L: Ieri, si era destul de multa lume 

89. Care era porecla din copilăria ta?

D: Dienuta, Didisor, Dienus. Daiana, Didi... Ugh, goraznic!
L: Lari, dar, cei foartee apropiati inca imi spun asa 

90. Ai ieșit afară din țară vreodată?

D: Yup :) Bulgaria XD
L: Dop

91. Te joci pe consolă Wii?

D: O.O Nup. As intreba ce-i aia, dar am aflat B-)
L: NUU :))) 

92. Asculți muzică acum?

D: Nu, dar se aude de la mama, din cealalta camera :))
L: Nup

93. Îți place mâncarea chinezească?

D: Neah.
L: IUC nu mai fac asta niciodata 


94. Carte preferată?

D: Vorbesti serios? -_- Doar UNA? Imposibil!
L: Looking for Alaska 

95. Ți-e frică de întuneric?

D: Depinde. Incerc sa nu!
L: Dar mie imi place intunericul :(


96. Ești rea?

D: Malefica chiar 3:)
L: In majoritatea timpului 

97. Poți să păstrez pantofii albi curați?

D: Nu am pantofi albi pentru ca nu i-as putea tine curati :)) Deci nu!
L: Tocamai de asta am doar pantofi negri 3:)

98. Crezi în dragoste la prima vedere?

D: Pai nu stiu, daca exista ar fi bine sa ma lovesca si pe mine.
L: Nu 

99. Crezi în dragoste adevărată?

D: Nu stiu.
L: NU

100. Ești plictisită?

D: M-am apucat de chestia asta, deci cam da ~.~
L: Ghici. DAA

101. Ce te face fericită?

D: "Timpul petrecut cu familia si prietenii :)"
L: Cand stau singura in casa si pot sa cand cat de tare vreau si sa sune in ultimul hal, ma face atat de fericita asta


102. Ți-ai schimba numele?

D: Da, dar e secret B-)
L: Inca nu stiu care ar fi numele perfect pentru mine, dar cred ca il posed deja :)). Si Diana scuze dar nu ma pot aptine - Daisy Miller =))


103. Ce zodie ești?

D: Scorpion
L: Balanta

104. Cel mai bun prieten al tău de sex opus te place. Ce faci?

D: Mi-e mila de el :))) Idk, n-am fost pusa in situatia asta. Ceva spontan cred.
L: Ma fac ca nu stiu nimic despre asta :))

105. Versul preferat acum?

D: Fuck, asta e greu. Am sa scriu ce-mi trece acum prin cap.
"Go ahead rip my heart out
Show me what love's all about
Go ahead rip my heart out
That's what love's all about" - 5SOS - If you don't know

L:"She said, "Hey, it's alright.
Does it make you feel alive?
Don't look back,
Live your life,
Even if it's only for tonight."
She said, "Hey, it's alright
If it makes you feel alive."

Alive - One Direction

 
106. Poți să numeri până la un milion?

D: Cred ca da :))
L: Nu cred ca e imposibil :))

107. Cea mai prostească/idioată minciună pe care ai spus-o?

D: Off, pai cam toate minciunile mele sunt prostesti. De la "De ce ai intarziat?" "A fost coada la bufet" "In timpul orei?" sau "Unde ai fost pana acum?" "La baie" dar de fapt mergeam la bufet etc. Nu prea au sens. Minciunile bune se planifica si niciodata nu se spun :P
L: Sunt un copil atat de bun incat nici macar nu mint. O doamne nici eu nu a cred :))))))


108. Dormi cu ușa deschisă sau închisă?

D: Inchisa.
L: Deschisa, urasc colturile coale ma sperie, asa ca las usa deschisa incat sa nu vad coltul .

109. Cât de înaltă ești?

D: Nu cred c-am mai crescut de acum un an-doi. 1.50-1.55 cu putin noroc.
L: 1.65-1.66 (MAI VREAU DOAR 5cm ATAT-nu sunt obsedata)


110. Păr drept sau creț?

D: Drept.
L: Drept

111. Brunetă sau blondă?

D: Roscata?! Idk, culoarea mea naturala e saten deschis.
L: Blonda

112. Vară sau iarnă?

D: Toamna :D
L: Vara clarr

113. Zi sau noapte?

D: Noaptea 3:)
L: Noapte

114. Lună preferată?

D: Octombrie?!
L: IDK :))


115. Ești vegetariană?

D: Nup.
L: Nu, dar peste cativa ani daa

116. Ciocolată albă, neagră sau cu lapte?

D: Cu alune :)) Dar de mai sus? Cu lapte.
L: Ciocolata neagraa cat se poate de amara


117. Cafea sau ceai? 

D: Ceai.
L: Cola 

118. A fost azi o zi bună?

D: Normal de plictisitoare.
L: Plictisitoaree


119. Mars sau Snickers?

D: Snickers *.*
L: Mars 


120. Care este citatul tău preferat?

D: "Nu am un citat preferat. "


L: PASS

121. Crezi în fantome?
D: Nu stiu... Poate.
L: La fel cum cred in unicorni si da cred in ei :P

122. Ia cea mai apropiată carte de lângă tine și deschide-o la pagina 42. Care este primul rând de pagină?

D: (...) "apara semenii. Acolo incepuse totul si chiar daca era o situatie cri-" (...) - Destine pierdute - Adina Speteanu
L: "- Gutshot, Tennessee. Acolo il tin pe arhiduce." - De 19 ori Katherine - John Green


Se apre ca astea au fost toate intrebarile - pe care le-am gasit aici. Puteti prelua lepsa, desi toata blogosfera a facut-o deja, si sa ne spuneti parerile voastre intr-un comentariu :)

- Diana & Laura


You May Also Like

0 comments