Top 5 Wednesday: Top carti pe care te-ai chinuit sa le termini

by - iunie 11, 2014

Azi e miercuri, asa ca avem T5W. Tema de azi e evidenta din titlu, asa ca sa vedem topul 3:)

1) 'Ciresarii' - Clasic. Romanesc. Boring. Next. -_-


2) 'Oksa Pollock' vol 1 - La inceput m-am chinuit sa termin cartea, recunosc, dar am ajuns sa-mi iau si celelalte volume pentru ca devenea interesant si eram curioasa :3


3) 'Divergent' - Pentru ca era prea multa actiune si prea multa zapuseala (am citit-o vara trecuta) si pentru ca am fost in vacanta si nu ma pot numi un fan al seriei cartii :D


4) 'Uite, asa arata fericirea' - Era mult prea previzibila si nu stiu... Poate ca am vrut sa se termine mai repede sa pot incepe alta carte... idk O.o


5) 'Hex Hall' - Nu mi-a placut. Nu-mi plac vrajitoarele. Probabil ati inteles asta pe parcurs :)) Adica de ce zboara pe maturi?! O.o Nu-i normal...


Si cam asta a fost topul de saptamana asta.
Astept parerile/intrebarile/topurile voastre intr-un comm ^_^

- Diana

You May Also Like

0 comments