Top 5 Wednesday: Autori Preferati

by - iunie 04, 2014

Hey, cum azi e miercuri, avem T5W :3
M-am obisnuit cu topul acesta saptamanal si imi place foarte mult :) 
Tema de azi? Autori preferati! 3:)

1) JOHN GREEN - O, Doamne, fara nicio indoiala, omul asta e pe primul loc. Il iubesc extrem de mult si m-am atasat de cartile lui. As vrea doar sa vina in Romania, intr-o conferinta ceva sau tur european TFIOS idk, doar sa vina si atunci voi muri-aproape-fericita *.*


2) STEPHANIE PERKINS - Femeia asta e adorabila si iubibila si fantastica in acelasi timp. Cred ca e unul dintre modelele mele in viata. Si daca cumva, candva am sa ajung s-o intalnesc sa comunic cu ea, fie si online... o, Doamnee... XD


3) ANNA CAREY - Pentru ca 'Eve' e o serie geniala (la care vol 3 intarzie sa apara la noi -_-) si as vrea sa pot vorbi cu ea, sau sa o intalnesc pentru ca ar fi ... un eveniment *.*



4) TAHEREH MAFI - Si aici nu pot decat sa aduc cuvinte de lauda pentru cartea 'Spulbera-ma'. am adorat-o pana la ultima pagina. Imi pare rau, insa, ca Leda nu mai publica continuari. Chiar daca n-a fost foarte cautata, are cativa 'fani' care s-ar bucura pentru continuarea seriei... Dar mda... (Sa-i anunte si pe ei cineva!!!)


5) ALLY CARTER - Singura autoare pe care o am in biblioteca ce a scris o serie cu spioni. Nu stiu ce parere au altii de seria 'Fetele Gallagher', dar pe mine m-a cucerit. Iubesc cartile, personajele, actiunea si toate cele. Daca n-ati citit inca seria, trebuie neaparat s-o faceti!!!


Si acesta a fost topul meu ^.^
Cred ca as muri daca as putea sa intalnesc unul dintre autorii de mai sus (+ alti cativa, dar deh... top 5 >.<) sau macar sa pot vorbi cu ei :3
Astept parerile voastre sau topurile intr-un comm mai jos :)

- Diana

You May Also Like

0 comments