Planuri de vacanta :)

by - iunie 28, 2014

Heeeey little dreamers :3 
Ce mai faceti? Cum mai sunteti? Ati scapat de examene?

Hmm, noi am scapat de mult de scoala si de ceva timp ma gandeam la vacanta de vara si la ce planuri as avea... Pe langa chestiile personale, ma gandeam la ceea ce as vrea sa fac diferit in vacanta.


In primul rand asvrea sa citesc cat mai mult. Sunt carti pe care le am in bibilioteca de luni bune si nu le-am deschis deloc! Sau si mai rau, unele pe care nici nu voi ajunge sa le citesc :/ Asa ca in vara asta imi propun sa citesc cat mai multe carti. Fie ca vor fi 5 sau 10, tot e ceva si prin simplul fapt ca ma abtin din a mai cumpara, reduce numarul cartilor necitite :D


As vrea sa ma mai apuc de seriale. Cum am terminat 2 Broke Girls (iar sezonul nou apare prin toamna, cred...), ma gandesc la ce seriale sa ma mai uit. Incep cu Once Upon A Time + spin-off-ul si cu GoT momentan. Cred ca-mi ajung pentru o luna :))) Voi ce seriale imi recomandati? :D


As mai vreeea saaa invat sa cant la chitara. Stiu ca e destul de dificil pentru un incepator, dar cred ca sansele sa invat cum se tine chitara in mana un cantec vara asta ar fi destul de mari. Pana atunci, imi cam trebuie o chitara... zic si eu O.o


Pentru vara asta, ca blog, am pregatit cateva surprize, un concurs ceva mai mare si cateva schmbari pe care cred ca le-ati observat :D Speram ca va place aspectul - desi nu e cu mult diferit! Un concurs se apropie repejor, asa ca fiti pe faza! Puteti fi activi si pe pagina de facebook, prin comentarii pentru ca la 200 de abonati vom face si acolo un concurs separat ;)


Altceva? Pai nu cred... Cam astea ar fi planurile de vacanta - in maaare - referitoare la mine si blog. Laura o sa fuga o saptamana la mare, iar eu o sa bantui pe aici putin ~.~ #buuu


Voi ce planuri aveti pentru vacanta?

See yaaa! x

- Diana

You May Also Like

5 comments

  1. Sa termin cu tot ceea ce tine de scoala si sa ma bucur de vacanta asa cum trebuie! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-ai luat chitara? Eu am, dar pur si simplu e destul de greu sa inveti la ea, inca ma omor cu acorduri si trestii, din pacate nu am profesor, cred ca ar fi mai usor cu unul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Waaaaaaa inca nu :( But I will and nothing can come between :))
      Eu cred ca daca ai vointa si ambitie poti invata. Cauta lectii practice pe youtube, nu neaparat teoretice ;) Cred ca ar fi mai usor asa.
      - Diana

      Ștergere
    2. Da, asa incerc si eu, cu lectii practice, plus un coleg care ma mai ajuta. El are chitara de doi ani si canta binisor :D Primul cover trebuie neaparat postat, chiar vreau sa te aud cantand :D

      Ștergere
    3. Ai ajutor ceea ce e foarte bine ;)
      O jezz, chiar ai vrea? :3 Un video acustic cu mormaieli pe fundal :)))
      - Diana

      Ștergere