In My Mailbox #6

by - iunie 01, 2014


Dupa ce ne-am intors de la Bookfest, urmeaza sa va aratam ce ne-am luat in rubrica IMM :3


Pentru ca nu puteam sa nu-mi iau alta carte semnata John Green dupa 'Cautand-o pe Alaska', am gasit 'De 19 ori Katherine' la reducere si am inceput sa citesc din ea. E geniala *.* -  ca doar e scrisa de JG! 
XD


Iar sacosica a rezultat din dorinta pentru JG, ochii de catelus plouat si Diana care si-a cumparat alte 2 carti de la stand XP

- Laura



Carti primite la schimb: 'Lumea Sofiei' pentru 'Mostenirea Ucigasa' si 'Clanul Lupoaicei' pentru vol 3 din seria 'Jocul Minciunii'. 
[Inca mai am cateva carti de dat aici si as fi recunoscatoare daca m-ati ajuta :D Multumesc ^_^]
Iar a 3a e primita din partea Libris.ro in urma concursului de aici.


De la Bookfest mi-am luat cele 2 volume din 'Casa Noptii' care imi lipseau si 'Miss Peregrine' de care aveam nevoie *.* - plus ca urmeaza sa fie ecranizata ododod ^_^


Apoi mi-am luat 'Zi dupa zi' + 'De 19 ori Katherine' pentru a primi pungile de la Editura Trei - :)). Am si eu una dar n-am mai apucat sa fac poza. Deci da am primit 2 XP 
Si mi-am luat 'Delirium' de care, la fel, aveam disperata nevoie :))


Iar asta e "catalogul" de la standul Nemira care are ca un fel de mini-poster promotional la 'Delirium' si semnele de carte luate de la targ si unul primit de la o colega ^_^

- Diana

Voi ce ati mai primit/castigat/schimbat/cumparat/adunat in bibliotecile voastre?

You May Also Like

6 comments

  1. ah ce frumos e book bag-ul <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, am vazut pe un blog ( http://justmejustforever.wordpress.com/) ca ai cateva carti de dat la schimb :
    O relatie periculoasa de A. Quick
    Dincolo de aparente de D. Steel
    Dulce supunere de M Banks

    Acestea sunt cartile mele:
    Secretul Sufletului Pereche – Arielle Ford
    Furtuna in Paradis – Sandra Brown
    Dulce Manie – Sandra Brown
    Morti cu Totii – Charlaine Harris
    Evadarea – Barbara Dalinsky
    Robinson Crusoe – Daniel Defoe
    Rascruce de Vanturi – Lin Haire Sargeant
    Moulin Rouge – Pierre La Mure
    Doi – Irene Nemirovsky
    Profesiunea de Sotie – Lucio D’Ambra
    In vartejul destinului – Clauda Crawford

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna :)
      Imi pare rau, dar nu ma intereseaza nimic din lista ta :( Ai mai avea si altceva?
      - Diana

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  3. Mai am Damnare si Ratacire (Noi) si Luna noua si Eclipsa(nu sunt noi) dar cred ca tu deja le-ai citit. Nu m-am uitat pe toate recenziile tale. Dar pe acestea le-as schimba pentru alte carti nu pentru cele pe care le-am scris mai sus

    RăspundețiȘtergere