Reducerile de la targuri sau reducerile online?

by - iunie 05, 2014

Hey-ya, dremers :3
Astazi m-am gandit sa vorbim putin despre reducerile pentru carti.


Zilele trecute am fost la Bookfest si - probabil asa cum s-a plans toata lumea - nu au fost cine stie ce reduceri. Nu am intrat in foarte multe standuri, asa ca am sa spun despre fiecare - daca-mi mai amintesc.
Incepem cu standul editurii Leda unde au fost carti cu pret unic (10 lei) si puteai achizitiona seria "Altfel de Ingeri", rezultand sa dai pe 3 volume 30 de lei. In afara acestui lucru care mi-a sarit in ochi, reducerile nu au fost foarte mari. M-am uitat rapid pe rafturi si am vazut preturi aproape de librarie...
Trecem la standul editurii Rao unde, sincer, chiar n-am apucat sa ma uit prea bine pentru ca nu m-au interesat cartile de acolo, vrand sa cumpar doar "esentialul". Asa am procedat si cu Nemira, unde m-am uitat doar la seria "Urzealal Tronurilor" - nu, nu ma uit la serial INCA, dar eram curioasa + ca mama ar vrea sa citeasca cartile O.o - si am vazut ca avea un ditamai pretul, asa ca am vrut sa plec, dar mi-am adus aminte de "Delirium" si am fost incantata sa dau pe carte, nu 30 lei cat scria pe spate, ci 21 lei. Zic ca merita si e o reducere buna ^_^
Am intrat apoi si pe la Litera, unde preturile erau cam ca pe site - exceptie facand transportul de 12 lei -_- #really?! -_- - si am plecat cu 2 carti care-mi lipseau din seria "Casa Noptii". Desi n-au avut pretul de pe site, au fost mai ieftine ca in librarie, asa ca am dat 20 de lei pe un volum. Cam mult, dar deh... :))
Ne-am oprit si la editura Art de unde mi-am luat "Miss Peregrine" cu un pret bunicel, mai ales ca imi doream foarte mult cartea si era in wishlist-ul meu de pe Elefant, iar la final am lasat ce-i mai bun si anume: Editura Trei! Aici au fost reduceri mai mari, ajungand sa dam pe ultima carte a lui John Green 25 de lei in loc de 35 - pretul de librarie - si 27 pe "Zi dupa zi" in loc de 39. Aici s-au simtit mai bine reducerile si zic ca au meritat.
Ca o concluzie, de la Bookfest - la standurile la care am fost - editurile Nemira si Trei au avut cele mai mari reduceri. Daca ati fost si stiti alte edituri la care n-am poposit noi, lasati intr-un comm parerea voastra :)


Acum trecem repejor la reducerile online de pe Elefant.ro si Libris.ro unde gasim constant carti la preturi mici. Spre exemplu, la Elefant se va organiza "Noapte devoratorilor de carte" unde avem super-reduceri de peste 20-30% ceea ce e mai mult decat la un targ de carte. La libris avem din nou reduceri avantajoase si carti cu pret <10 lei.
Spre exemplu, daca comparam seria "Altfel de ingeri", o puteam achizitiona de la targ cu 30 lei, de pe elefant cu 16 lei (din pacate nu mai este pe stoc, dar credeti-ma ca atat am dat si eu pe ea), iar de pe libris tot cu 30 lei (10 lei/volum). De data asta elefant iese castigator. Dar si libris are mega-reduceri. Exemplu? "Jumper - Oriunde, Oricand" de Steven Goult, carte dupa care s-a facut si filmul, cu 64% reducere, astfel ajungand sa dai pe o carte cu 575 de pagini doar 10 lei. Ce vrei mai mult de atat?! 
Ar mai fi o librarie online pe care nu o mentioneaza nimeni, si anume Librarie.net unde preturile la cartile lui John Green sunt cu 45% reducere (cele in romana) + multe altele. 
Sunt o gramada de librarii online, dar eu cumpar de la cele 3 de mai sus si le recomand :)

Asa ca intrebarile mele sunt:

Voi ce preferati, targurile de carte sau librariile online, in ceea ce privesc reducerile? De la ce librarii comandati cel mai des?

- Diana

You May Also Like

0 comments