Top 5 Wednesday: Top iubiti fictionali

by - iunie 25, 2014

Pentru ca azi e miercuri, iar data trecuta am sarit un top, azi avem T5W cu tema: top iubiti fictionali. ^_^

1) Etienne St. Claire ['Anna si sarutul frantuzesc'] - Un tip amuzant, inteligent, cret, destul-de-pe-marimea-mea, simpatic, accent britanic, nume francez, scoala americana. Ce sa vrei mai mult?! :3


2) Chip/Colonelul ['Cautand-o pe Alaska'] - Colonelul este genul de tip cu care ai face toate boacanele din lume si ai putea sa fumezi pe holul scolii in timpul orelor, dar sa nu-ti pese ca vei intra in bucluc. Nu stiu de ce l-am ales pentru locul 2, dar mi-a fost tare simpatic :)


3) Oliver ['Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere'] - De un asa tip sa tot dai! Adica nu multi tipi asa ca Oliver se gasesc sa stea langa tine in avion timp de cateva ore, apoi sa plece lasandu-te cu amintirea unui sarut, DAR sa reuseasca cumva sa dea de tine... sau tu de el...


4) Cricket ['Lola si baiatul de treaba din vecini'] - Inteligent, timid, de treaba si fermecator. Asa e Cricket. Ochi albastri, par saten, inalt. Deja suna a perfectiune pentru mine *.*


5) Augustus Waters ['Sub aceeasi stea'] - Pentru ca ai fi putut foarte usor sa te indragostesti de el, dar la fel de repede sa te enervezi pe el, Gus mi se pare genul de baiat care starneste sentimente contradictorii in sufletul unei fete. Mai bine daca se termina altfel povestea!


- Diana

You May Also Like

0 comments