Am fost si la Final Frontier...

by - martie 30, 2015



Weekendul trecut s-a organizat "Targul de carte SF & Fantasy, editia a IV-a - Final Frontier" si desi nu ma tenta char asa de mult sa merg, i-am facut o vizita - de vina concursul de creatie literara (fan-fic) la care, mna, n-am castigat #poorpingu :( #tvd

Chiar daca e foarte aproape de liceul meu, spre rusinea mea, n-am observat prezenta clubului-bara-barului Nexus, vizavi de Libraria Humanitas. Mi-era putin teama sa intru, crezand ca va fi imbluzeala sau oameni-hipsteri-care-se-uita-ciudat, dar m-am bucurat sa fiu intampinata de un tip - sa se specifice ca tipul era dragut - foare sociabil care ne-a explicat ce se petrece.  Asa, ne-am mai destins! La parter, o conferita era in plina desfasurare, iar la etaj, intri intr-o cu totul alta lume - dom'le, scarile alea sunt asa de creepy si grunge si tumblr si mortale (la propriu)... mai vreau *-*. 


Desi era un spatiu mic, atmosfera era destul de relaxanta: in obscuritatea incaperii se vedeau luminile de la bar, pe fundal cu muzica rock si cu iz de tabac. Cine spune ca rockerii nu sunt draguti? Mie mi-a placut mult localul, desi l-am vizitat mai mult pe fuga - din cauze foarte subiective si egoiste ^^". Au fost prezente edituri precum Nemira, Herg Benet sau Art si am vazut standuri cu figurine, tricouri sau reviste pentru colectionari :) 

* Si desigur Diana a plecat cu o carte de la targ 3:) #sorryimnotsorry *

Chiar ma asteptam sa fie ceva mai mult decat a fost de fapt. As fi vrut mai multe edituri sau reduceri mai bunicele. Au fost evenimente, ce-i drept, dar unele la care nu tineam sa merg. Mi-a placut, insa, atmosfera si cred ca o sa mai particip si data viitoare. 






 Ei, a mai fost cineva? Pareri? :)

- Diana

You May Also Like

0 comments