Q&A

by - martie 15, 2015

Va intrebam zilele trecute daca aveti intrebari la care ati vrea sa raspundem si iata ca spre surprinderea noastra, chiar s-au adunat cateva intrebari #hugs Va multumim pentru intrebari si speram ca or sa va placa rasounsurile noastre ^^



1. Ce bloguri va plac cel mai mult?

Laura: Aloha my friends, recunosc ca destul de rar imi mai arunc ochii peste alte bloguri si nu am unul favorit; sunt dor cateva bloguri de fashion de care imi mai amintesc din cand in cand, insa respect toti blogarii de toate tipurile care isi dau interesul pentru munca lor.


Diana: 'Neata! Hmm, cum a spus si Laura, respect munca fiecarui blogger in parte, dar cel mai mult urmresc bloggurile pe care le avem in blogroll - cu ocazia asta, mi-am facut si cativa noi prieteni ^^ #hugsandkisses


2. Urmariti canale booktube romanesti ?

Laura: Ugh nu, nu chiar


Diana: Mdaa, nu urmaresc booktuberi in general. Imi plac vloggerii din strainatate mai mult ^^"


3. Care este trupa preferata ?

Laura: BUT, BUT IT'S TOO DIFFICULT!!!! Okay The 1975, voi sunteti alesi de data asta :))


Diana: WELL... 3:) Cred ca am o trupa prefera in functie de starea pe care o am pe moment. Fall Out Boy cand sunt nervoasa si vreau sa bat pe cineva :)), All Time Low cand ma simt wild and free, The 1975 si Arctic Monkeys cand ma simt prea grunge, dark si tumblr :)), The Vamps cand ma prostesc si mda, mai am 2 km, va mai spun? =D


4. Care e materia scolara preferata?

Laura: Cred ca am fost binecuvantata cu cea mai buna profesoara de engleza, care nu doar ne ambitioneaza pe noi toti din clasa, ne ofera si multa incredere in fortele nostre proprii, sunt dedicata acestei materi trup si suflet.

Diana: Cred ca am fost blestemata cu cea mai batuta in cap profesoara de engleza -_- Imi place romana foarte mult si istoria #bestteachersever - hashtag filo ^^"


5. De cat timp va cunoasteti?

Laura: Am fost impreuna in aceasi scoala generala din clasa I, Diana era in clasa cu cea mai buna prietena a mea (Dani) si pana in clasa a V-VIa nu prea interacrtionasem, dupa care am fost intr-o tabara cu clasa lor, ceea ce nu ma facuse sa o plac mai tare =))) nici nu glumesc, nu credeam ca vreodata o sa ajung sa stiu ca avem lucuri in comun, dar in mai putin de o vara deja formam un "trio". Plang, mi se pare ca au trecut 20 de ani de atunci si sunt doar 4-5 ani am dat peste multe lucuri frumoase impreuna.


Diana: Fuck off, Laura, nici ca puteam sa rezum mai mult inceputul prieteniei noastre :)). Tabara aia m-a marcat, si mda, nici eu n-o prea agream pe Laura :)) Dar se pare ca cei ce se urasc ajung cumva sa se placa, intr-un final. Ma bucur ca am reusit sa interactionam si sa aflam ca avem lucruri in comun. Ea si Dani au devenit cele mai bune prietene ale mele si ugh, chiar ca-i ciudat ca au trecut deja 4-5 ani. Sper sa mai treca de zece ori inca atat :D


6. Cum va venit ideea de a face blogul?

Laura: Era un vis al Dianei de mult timp - avea asa multe idei si totul era deja proiectat in capul ei :))) eu si Dani am fost deschise in ce priveste subiectul asta, mai ales ca ea era asa de incantata de asta. Deabea dupa ce am avut blogul in fata ne-am dat seama ca nu prea stim multe si ne-a luat ceva timp pana am inteles cu ce se mananca treaba asta.


Diana: Mda, eu is de vina in privinta asta. Ce pot sa zic, speram ca o sa ajung sa conduc lumea - sau cele trei state :)) All in all, ma bucur ca fetele au fost deschise la ceea ce se voia, la inceput o joaca, dar acum un fel de job sau de chestie-care-ne-mananca-timpul-liber. Imi place mult ideea de blog si prin intermediul lui am reusit sa cunoasc persoane noi, sa invat chestii si sa ma organizez mai bine - plus minus... oarecum... mda, pe cine pacalesc >.<


7. Cum a fost la inceput?

Laura: Pentru mine a fost un pic greu la inceput, mi se parea ca vorbesc unui perete gol, credeam ca lucurile o sa fie mult mai simple, incet incet lucurile au venit de la sine, desi cred ca inca am anumite retineri.

Diana: Eu eram deja convinsa ca oamenii or sa ajunga sa citeasca ce scriem noi. Mda, poate m-am cam aruncat cu capul inainte. Acum doar scriu, in speranta ca dincolo de ecran sunt persoane care citesc. (Si sper ca Laura sa scape de tracul asta si sa isi dezvolte talentul de critic ^.^)


8. Ce parere aveti despre societatea blogurilor din ziua de azi, sau cel putin pe cei care ii urmariti?

Laura: Am spus-o si la inceput, respect oamenii care muncesc din greu sa faca ceva frumos cu blogul lor, aceasta "societate" ne influnteaza pe noi toti care ii calcam pragul, am vazut destul de multe rautati dar si proiecte interesante, dar acum serios ce ar fi si societatea asta fara picanteriile ei =)))

Diana: *grab your popcorn, honey* Imi place "comunitatea" asta pentru ca am inteles ca oamenii sunt altfel. Acea farama de sperata a mea, cum ca oamenii nu sunt doar golanii de pe strazi si incultii din generala, s-a materializat in aceasta lume. Respect fiecare persoana ce-si spune parerea, dar asa cum a spus si Laura, "ce ar fi si societatea asta fara picanteriile ei" :))


9. Care ar fi ultima carte pe care ati vrea sa o cititi inainte de a muri ? 

Laura: Presupun ca mai am ceva pana la acel moment, si ma cam inoiesc ca atunci o sa imi stea capul la o carte :))) darrr as vrea sa fie o carte amuzanta, probabil o poveste de viata amuzanta.

Diana: DA, atunci am sa ma apuc de Game of Thrones - nu de alta, dar pana termin de citit, moartea poate sa mai astepte =D


10. In ce carte "va afundati" ca sa scapati de orice grija ? 

Laura: Ohh cred ca "Miss Peregrine" v-a fi pentru restul vietii mele cartea care chiar m-a fascinat, chiar ma afundam in poveste pagina cu pagina.


Diana: Ugh, mi-a placut mult "Jurnalul unui adolescent timid". Parea totul asa de simplu...


11. Cum v-ati gandit sa fiti blogari?

Laura: Pur si simplu, nu am vrut niciodata sa fiu cea mai buna in asta, a fost doar o provocare care s-a transformat in ceva mai mult si mai dragut.

Diana: *aww* Urmaream bloggeri de aproape un an si m-am gandit ca as putea sa am un coltisor de lume in care sa-mi spun parerea, sa impartasesc cu ceilalti ceea ce gandesc, ceea ce-mi place :)


12. Care sunt cartile voastre preferate? 

Laura: Un amestec intre cartile young adult si fantasy, de obicei cartile care tranzmit ceva mai mult.

Diana: *ugh, ma baby John Green* Subscriu la ce a spus Laura, desi citesc cam ce-mi cade in mana si mi se pare interesant - cu speranta ca n-o sa-mi pierd timpul aiurea *points at all romanian clasic books*


13. Ce carte v-a schimbat mentalitatea?

Laura: Dupa ce am citit "The lady of the rivers", "The red queen" si "The white queen" am realizat cat de importante au fost si sunt femeile pe acest pamant, cate putere poate avea o femeie simpla cu ambitie, cu siguranta aceste carti m-au schimbat intr-un fel sau altul.


Diana: Cred ca fiecare carte se joaca putin cu mintea noastra, iar acum, printre unicornii si cutitele din bezele care-mi zburda prin cap, ma pot gandi la "Jurnalul unui adolescent timid" - din nou - pentru ca am realizat cat de mult ne complicam viata si cat de simpla poate fi privita.

14. Pentru ce carte ati dori sa va fie stearsa memoria astfel incat sa o puteti reciti fara sa stiti ce se va intampla si sa puteti retrai sentimentele primei citiri?

Laura: As vrea sa pasesc asta pentru a putea sa reciistesc "Zi dupa zi"- David Levithan, dar as mai vrea sa recitesc si "Cautund-o pe Alaska" doar sa imi dau seama cat de diferita ar fi parerea mea de acum fata de cartea asta.

Diana: Da, am sa zis tot "Cautand-o pe Alaska" pentru ca am primit prea multe spoilere. La ea si la "Sub aceeasi stea".


15. De asemenea pentru ce carte ati dori sa va fie stearsa memoria  astfel incat sa uitati ca ati citit-o vreodata?

Laura: Cu siguranta si fara regrete daca as putea face asta ar fi ca sa uit ca am citit vreodata "Ion" - Liviu Rebreanu, intr-un fel mi-ar parea si rau pentru ca m-am chinuit atat dar atat de tare sa citesc acesta carte.

Diana: Am citit si chestii mai aiurea. Hmm, spre norocul meu, n-am citit "Ion" *points at the movie*, dar chiar as fi trait fericita daca n-as fi citit faza cu cainele din "Octopussy". The F is wrong with you?! o.O


Sii asta a fost Q&A-ul. Ne-a placut extrem de mult sa raspundem la intrebarile voastre si abia asteptam sa mai organizam un Q&A - hmm, poate la 100 de followers prin mail... #justsaying ^-^"

Cum vi se par intrebarile? 

- Laura & Diana

You May Also Like

1 comments

  1. Să vedem:
    1 Cele trei state sunt mult mai tari decât lumea, toţi vor să cucerească lumea şi nu ştiu ce pierd de fapt
    2 Şi eu iubesc cărţiile Philippei Gregory, de curând s-a tradus şi Prinţesa albă din aceiaşi serie, un deliciu. Îţi recomand şi cărţile scrise de Jeanne Kalogridis pentru că şi în Franţa au fost femei uimitoare :D Plus lecturi feministe, sunt absolut grozave.
    3 Cât despre Game of Thrones, eu sper să fie scrisă toată până mor. Nu că m-aş grabi, dar cu siguranţă nici George nu o face

    RăspundețiȘtergere