Update...

by - martie 13, 2015


'Neata! * mda, nu-i chiar dimineata, dar cine stie, undeva pe Glob sigur acum rasare soarele ^^" *


Ieri am avut o zi plina si n-am mai apucat sa deschid laptopul, asa ca am sa interc sa fac un mic update =D 


Ce am pierdut?

Primele poze din cel de-al doilea film "The Maze Runner: The Scorch Trials"...













( Cartile au aparut la noi la editura Litera, acum si in hainute noi - on my wishlist :3 -, iar daca vreti sa citit recenzia primului film o puteti gasi aici )

... posterul de la filmul "Paper Towns"...


( Cartea a aparut la Editura Trei - o am in biblioteca si abia astept s-o citesc)

... si ca tot veni vorba de "Paper Towns", ma gandesc la John Green si va las mai jos un vlog in care vorbeste despre adaptarea cinematografica a cartilor "Paper Towns" si "Looking for Alaska" ...^.^


( "Cautand-o pe Alaska" a aparut la Editura Trei, iar recenzia cartii o puteti citi aici :) )

... trailerul pentru "Hotel Transylvania 2"...


( Am vazut primul film si merita :)) Sunt curioasa in privinta partii a doua )

... trailerul pentru "Frozen 2"...


( Primul film vazut la cinema. Emotionat aproape-pana-la-lacrimi. Nu cred ca acest al doilea film sa se ridice la nivelul primului, dar huh, cine stie *~* )

Sunteti la fel de entuziasmati ca mine in legatura cu vestile acestea? ^-^

- Diana

You May Also Like

1 comments

  1. Nu știam absolut nimic din ce ai spus tu aici si sunt niste vesti geniale. As vrea in fiecare dimineata sa ma trezesc cu vesti de genul.
    Am vazut toate filmele, in afara de cele ale lui John Green, care trebuie sa iasă, si mi,au placut la nebunie. Nu credeam ca o sa se mai faca si alte părți, iar asta este super!

    RăspundețiȘtergere