In curand la Editura LEDA!

by - martie 11, 2015


Okay, am aflat de curand ca m-am indragostit... de Daemon! Am citit un fragmanet din carte si e de-li-cioa-sa *.* Oficial sunt #TeamDaemon si abia astept sa pun mana pe "Obsedian", primul volum din seria "LUX". Si pentru ca asta nu e tot, editura Leda a spus ca ne pregateste cateva surprize, iar eu cred ca asta e una dintre ele: publicarea - in timp record cred :)) - a volumului 2. Desi am inteles ca le aveau in curs de traducere de o perioada de timp, ma bucur sa vad ca incep sa se dezmorteasca si ca usor, usor aduc titluri noi si - sa speram - continuarile mult asteptate ale unor serii neterminate.

Asadar, volumul 2 din seria "LUX"...


"O miză uriaşă, o chimie perfectă

E foarte greu să fiu conectată cu Daemon Black…

Prin magia sa extraterestră, Daemon este hotărât să-mi demonstreze că ceea ce simte pentru mine e mai mult decât urmarea bizarei conexiuni dintre noi. Aşa că încerc să-l ţin la distanţă, deşi e mai aprins ca niciodată în aceste zile reci de iarnă. Dar noi avem probleme mai mari.

Ceva mai rău decât arumii se află în oraş…

MA-ul este aici. Dacă descoperă ce poate face Daemon şi că există o conexiune între noi doi, atunci sunt terminată. La fel şi el.

Iar la şcoala noastră a venit un băiat nou, care are un secret. Ştie ce s-a întâmplat cu mine şi mă poate ajuta, dar pentru asta trebuie să-l mint pe Daemon şi să stau departe de el. De parcă aş putea! Căci, în ciuda raţiunii, simt că mă îndrăgostesc de Daemon. Rău de tot.

Dar apoi totul se schimbă…

Am văzut pe cineva care nu ar trebui să mai fie în viaţă. Şi trebuie să-i spun lui Daemon, chiar dacă ştiu că nu va înceta să caute până ce nu va afla adevărul. Ce s-a întâmplat cu fratele lui? Cine l-a trădat?

Şi ce vrea MA-ul de la ei – de la mine?

Nimeni nu este cine pare a fi.

Şi nu toată lumea va supravieţui minciunilor…"

Mai multe despre primul volum aici. Suna tentant, asa-i? #TBR :3

- Diana

You May Also Like

0 comments