Book vs Movie #1

by - decembrie 22, 2013


1. The White Queen 


       Philippa Gregory si-a castigat reputatia internationala evocand episoadele de sex , violenta si tradare din epoca dinastiei Tudor . In Regina alba , ea adauga ingrediente precum relatiile familiale oculte , manevrele politice si scenele de razboi . Din fericire pot afirma ca ,, Regina Alba" mi-a placut , am savurat-o , am trait emotii si mi-a dat de toate : dragoste , batalii , sacrificii, intrigi politice , rasturnari de situatie , tradari , razboaie.


Descrierea cartii :

"Ca intodeauna , scriitoarea dezvaluie ungherele intunecate ale istoriei si creeaza o poveste plina de suspans , creionand un portret al societatii feminine (femei dure precum diamantul, care vor sa-si vada fiii si sotii dominand cu orice pret) cum foarte putini au mai reusit pana la ea." Kirkus Revicus 

"Philippa Gregory conduce naratiunea cu o mana sigura de la inceput pana la sfarsit , tesand o poveste captivanta , cu personaje pline de viata " Libray Journal 

Parerea mea: 

Asa cum mentioneaza autoarea  Elizabeth Woodville a fost cea mai frumoasa descendenta a ducilor de Burgundia , care pretuiau traditia conform caruia sunt urmasi ai Melusinei , zeita aplelor. 

Mi-a placut mult aceasta carte precum si filmul din care am inceles si aprobat actiunile "White Queen" si chiar daca onoarea si bunatatea nu sunt punctele forte ale eroinei noastre , lectura e placuta si reconfortanta insa filmul iti da o euforie aparte . Desi nu respecta total acurateta istorica , Philippa Gregory este o scriitoare abila . Autoarea nu oboseste cititorul cu amanunte istorice si il conduce cu maiestrie in timpurile medievale atat de indepartate si contradictorii. 


Trailer :

 Actorii principali sunt Rebecca Ferguson si Max Irons.




Nota film + carte ( Mi-au placut foarte mult ):

You May Also Like

6 comments

  1. Sincera sa fiu , de aceasta data m-a captivat mai mult filmul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu intind tot spre serial, este mult mai palpitant dar si cartea mi-a placut extrem de mult .

      -Laura

      Ștergere
  2. Recomandati cartea/serialul? Nu stiu daca mi-ar placea... De exemplu, eu urmaresc serialul Reign si tot despre istorie este vorba si in acela.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da recomand serialul si de asemenea si cartea, serialul este realizat intr-un mod extraordinar care te arunca in alte timpuri, am vrut sa incept si eu serialul Reing dor ca nu ma tentat atat de mult, cum ti se pare merita ?

      Ștergere
    2. Mie imi place mult.Parca acum in ultimul timp a cam devenit hmm cum sa spun, mai neinteresant, dar sper sa isi revina si sa fie la fel de frumos ca la inceput. Costumele fetelor sunt foarte frumoase si coafurile de asemenea.

      Ștergere
    3. In serialul TWQ costumele sunt atipice acelor vremuri mai vechi dar de asemenea frumoase si de coafuri ce sa spun, aveau un par splendid si cred ca in curand o sa incep si eu sa ma uit la Reing, poate se dovedeste mai interesant decat am crezut.
      -Laura

      Ștergere