1. Cinci celebritati pe care ai un crush

by - decembrie 18, 2013

Oh, Doamne, asta e tortura :)) Tortura am zis! 
E unul dintre cele mai grele lucruri sa faci un top al vedetelor pe care ai un crush. Din punctul meu de vedere, topul s-ar tot lungi, dar o sa incerc sa-l fac mai pe scurt :D

1) Leonardo DiCaprio
Uff, oricate topuri as face, Leo ar fi cu siguranta in top. De ce? Pentru ca omu' asta e prea tare; adica cine poate sa uite de "Titanic" sau "The Great Gatsby" (2013)? Ori de filmul in care a jucat cu Jhonny Depp?! Am vazut filmul ("What's eating Gilbert Grape?") si la final chiar am plans. E foarte tare. Daca nu l-ati vazut, trebuie neaparat sa-l vedeti. Pe Leo putem sa-l vedem si in noul film (de comedie) ce are premiera, la noi, prin ianuarie-februarie.



2) Jhonny Depp
Nimic mai mult. Depp are acea atitudine de rebel si tip hot, chiar daca e mai inaintat in varsta; are un stil aparte ce-l mentine tanar. A jucat cam tot ce se putea, de la voce pentru desene animate, la barbieri nebuni sau ciudati redactori ale unor ziare locale



3) Jensen Ackles & Jered Padalecki

Bine, bine, aici o sa trisez un pic pentru ca cei doi J sunt la fel de hot si joaca atat de bine impreuna, incat cei doi se cred frati - in realitate. Sunt pur si simplu adorabili, iar daca urmariti Supernatural o sa vedeti si variantele lor mai tinere :P~ Nu i-as vedea jucand separat, desi am vazut un film cu Jered si nu are acelasi farmec ca atunci cand sunt impreuna. Intelegeti despre ce vorbesc?! :D


4) Ian Somerhalder & Paul Wesley
Mda... Iar trisez :D Nu pot spune ca sunt in Team Damon, nici Team Stefan. Mi-a placut cum l-a interpretat Ian pe Damon, reusind sa faca umorul acela acid, dar si cum a reusit sa-l joace Paul pe Silas (:o). Deci da, si acestia fac o echipa superba, si, la fel ca in cazul celor doi J, Ian si Paul s-au declarat frati :3 Nu ma prea atrag filmele cu ei, jucand separat, dar nici nu pot spune ca le displac :)



5) Cory Christian

Daca nu-l stiti pe Cory, sigur il veti recunoaste cand va spun ca a jucat in Pretty Little Liars in rolul lui Mike, fratele Ariei. Nu stiu ce e asa special la el, ei bine, poate ca da: e blon, cu ochi albastri :3 Am un crush pentru vedetele de genu' (check Leo, Paul :D) :)) Cory a jucat si in parodia dupa "Jocurile Foamei" (despre care o sa scriu un articol, cat de curand sper :D).
 

Yep, si cam atat cu prima parte din leapsa de 10 zile, parte pe care trebuia s-o fac ieri :D, dar cum azi am avut olimpiada la istorie, nu am prea avut timp :D

You May Also Like

2 comments

  1. Bună, fetelor! V-am citit câteva postări și m-am uitat și peste câteva pagini și pot să vă spun că blogul vostru este super :). Dacă vă veți ține de el veți face împreună o treabă minunată! Sărbători fericite și călduroase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suntem abia la inceput, dar ne bucuram ca iti place. Multumim mult :)
      Sarbatori fericite si tie! Stai pe aproape, urmeaza un concurs ;)

      Ștergere