2. O scrisoare catre cineva, oricine

by - decembrie 19, 2013

E greu... Stiu ca trebuie sa reusesc s-o fac si pe asta! Sa ma adaptez. ADAPTARE. Cu totii vrem sa ne adaptam, dar uneori e de prisos. Nimeni nu ne vrea, ramanem resturi, pulbere de stele...
Stiu ca nu vei intelege, dar e important sa citesti mai departe. Pentru toti cei ce m-au criticat, pentru restul persoanelor ce ma cunosc, dar pentru care nu insemn nimic, pentru cei ce inca mai sterg praful de stele, singurul care mi-a mai ramas, din sufletul meu si sunt gata sa-mi taie aripile, special pentru voi - VA URASC!
Iar pentru cei ce inca mai insemn ceva, pentru care aripile mele sunt lasate sa bata, iar visurile mele sa zboare, pentru ei... Ei bine, am avut timp sa le arat cat de mult inseamna ei pentru mine...
Am observat ca, treptat, cu totii innebunim. Sa fie oare din cauza stresului sau din cauza faptului ca nu mai stim sa ne bucuram de lucruri marunte si devenim din ce in ce mai indiferenti cu fiecare pas facut? 
Am vazut oameni pentru care falsitatea inseamna totul si se vor in centrul atentiei, nu din cauza ca au intr-adevar ceva de spus, ci ca se simt singuri si vor sa fie auziti. Cu totii vrem asta...
Dar cand vine vorba de socializare, nimic nu mi se mai pare normal, logic sau pur si simplu natural. Ne place sa ne punem masti, ne e teama de ce vor crede ceilalti despre noi, ne este teama ca nu ne integram, dar la fel de teama ne este de singuratate, de ideea ca suntem exclusi... Privim dintr-un colt la cei din jur si ne intrebam daca ceilalti chiar ne accepta pentru ceea ce suntem sau pentru ce am creat...
Despre asta e vorba! 
Nu stiu daca ai avut rabdare sa citesti ceea ce am scris... Prea simplu si sec fata de avalansa de sentimente ce-mi macina fiinta... Poate ai crezut ca asta e un bilet de adio, de sinucidere; pff, ma faci sa rad. Niciodata nu as face asa ceva, nu voi aduce satisfacere celor ce nu ma plac, ii voi tortura cu prezenta si existenta mea pana am sa-i vad renuntand sau continuand cu batjocura si criticile reci...
Am o eternitate la dispozitie sa le macin existenat cu bucuria mea...

Mda... Poate ca sunt cam dura, dar asta e adevarul. Nu puteam sa fac o postare vesela, sincera si care sa exprime ceea ce simt... Nu eram eu.   :D

Am sa incerc sa postez cat de regulat pot aceste provocari :)

Si stati pe aproape, urmeaza un super-duper concurs :3





You May Also Like

0 comments