3. Momente jenante

by - decembrie 20, 2013

Pff, asta chiar ca e ciudat. Cine a facut leapsa asta chiar vrea ca toata blogosfera sa rada de momentele noastre jenante :))

Ce pot sa zic, am avut mai multe experiente, mai mult sau mai putin jenante, cum ar fi gluma aia tampita cu hartia care ti s-a lipit de pantof - mda... cineva s-a jucat cu ea si era prin toata baia -, orele de sport in care arat ca un sac de cartofi cu ceva mulat peste - ha ha ha -_- - si chiar calatoriile in autobuz cand intr-o zi mi-a ramas zahar pudra pe toata fata, iar lumea se holba la mine... Cand am realizat si eu de ce radeau era deja prea tarziu :|

Dar cea mai jenanta chestie a fost acum ceva timp la ora de sport cand saream capra. Cum afara era frig, am facut sportul cu alta clasa in care erau baieti mai multi decat la noi in clasa... Si unul dintre baieti a stat cu profu' de sport la asigurare la capra. Si cand incerca sa sara si cartofu' din mine... hop! ma trezesc pe burta cu tot cu capra :))
A fost prea tare faza cand eu eram pe saltea si radeam de muream, iar profu' radea si el, iar tipu' ala era serios si credea ca plang. In toata sala se auzeau rasete, iar eu, ca sa-mi fac iesirea cum trebuie, m-am ridicat si m-am inclinat respectuos ca si cum as fi primit un premiu la Jocurile Olimpice :)) Atunci toata sala m-a aplaudat, iar profu' mi-a dat intrerdictie la capra =))
Asa am ajuns sa nu mai dam proba la saritura la capra ci la gimnastica... Tot raul spre bine... cred :/
Sfarsit! :)))



You May Also Like

0 comments