Pauza dintre teze & Co.

by - decembrie 04, 2013

Scuzati-ne ca nu suntem asa de active. Suntem in perioada cu tezele & Co., asa ca sper sa vorbesc si in numele fetelor cand spun ca abia astept vacanta in care o sa ne relaxam, o sa citim si... o sa fim active pe blog :) 




Bun, as vrea sa va povestesc putin de saptamana mea (oribila). Pe langa faptul ca am 2 teze si un test - la care sper sa ma descurc - mai am si ascultari si proiecte extrascolare ca de, ne mananca, ne scarpinam... 
Asa ca ziua de azi a inceput aparent bine, avand in vedere ca nu aveam teme, teste sau ascultari - ciudat, stiu :)). Mda... aparent. Am fost la xerox sa-mi scot niste materiale pentru olimpiada de istorie, iar tampita desteapta aia mi-a scos foile aiurea. Inteleg ca erau scanate si nu se intelege nimic, dar fa-le si tu mai clare, micsoreaza-le cumva, nu siu...



Nuuuuu, ea doar le-a scos si mi-a zis ca "n-am ce sa-ti fac, asa au iesit" si a dat din umeri. Imi venea sa o impusc, dar n-aveam timp pentru ca trebuia sa prind autobuzul spre scoala...



Aici alta poveste pe care chiar as vrea s-o impartasesc cu voi. Nu stiu ce sa zic, dar din regula bunului simt, cand vezi un om cu probleme medicale (cu baston, mana in ghips etc.), femei gravide sau cu copii, cedezi locul tau pentru ei. Aici, tot respectul meu pentru mosii oamenii ce stau pe scaune si vad omu' cu baston sau copil mic si nu cedeaza locul, ca de, "generatia asta tanara... nu e instare... si face... si nu stiu ce... blablabla". Sper ca ati sezizat sarcasmul, iar daca nu, incercati o tura cu RATB-ul prin Bucuresti...
In fine, cert e ca toti comentau ca "lasati omu' sa stea jos ca-i batran" sau "doamna are baston...", dar nimeni nu ceda locul si se asteptau la altii. A... si mai sunt mosii care se imping si sunt in stare sa ti se urce in cap pentru o statie pe care le e lene s-o mearga pe jos, dar deja ne lungim.
Cum azi a fost un vant teribil, iar cartoful din mine a zis ca-i cald si n-are rost sa-mi iau caciula, cred ca e posibil sa ma pandeasca o raceala, asa mai dupa teze...



Mda... cam atat cu povestile. Astazi am avut o zi de respiro, insa maine, vineri si sambata sunt full - bine, oricum o sa-mi fac timp sa vorbesc cu voi :3. Ma duc sa invat la latina >.<




P.S. Maine seara vine Mos Nicolae, asa ca pregatiti-va ghetutele :") Sa ne spuneti ce-ati primiiiiiitttt ;;).

You May Also Like

0 comments