Leapsa #4

by - decembrie 27, 2013

Hey, Dreamers ^^
Am vazut leapsa asta draguta pe Everything and anything si am zis "de ce nu?!" asa ca... Sa inceapa leapsa - :))

ALL I WANT[ED] FOR CHRISTMAS


1) Ce personaj fictiv ați vrea să vă lase Moșu' sub brad?
Pot spune ca m-am indragostit de Adam din "Spulbera-ma", dar si de Damon din "Jurnalele Vampirilor"... Dar da, l-as prefera pe Damon <3 ^^

2) Ce personaj vrei să săruți sub vâsc?
Aici e clar Adam din "Spulbera-ma" :3

3) În scrisoarea pentru Moș Crăciun, care sunt cele cinci cărți pe care vrei să le primești? 
*ceeee? doar 5?! :O*
1) Sub aceeasi stea
2) Rosu ca sangele
3) Chimie perfecta
4) Uite, asa arata fericirea
5) Fara speranta
^.^

4) E Secret Santa la Hogwarts. Ce vrei să primești?
O bufnita!!!!!

5) Ai șansa să petreci o zi cu personajele dintr-o carte și actorii care le interpretează în adaptarea cinematografică. Care ar fi acelea?
Adfggdhgfjhgkj :P~
Jurnalele Vampirilor, Jocurile Foamei, Instrumente Mortale, - Titanic?! :)) - sa mai continui? :))

6) Ce creatură fictivă ai vrea să îl înlocuiască pe Rudolph și să o întâlnești pe acoperiș?
Un metamorf?! La altceva chiar nu ma pot gandi ;;)

7) Care vor fi cele 10 personaje pe care le vei invita la petrecerea de ajunul Anului Nou?
Alec (Chloe King), Tris (Divergent), Eve & Caleb (Eve), Adam (Spulbera-ma), Damon & Stefan & Elena & Kath (Jurnalele Vampirilor), Katniss (Jocurile Foamei) [desi n-am citit cartile inca :D]... hmm, cam atat cred, nu stiu daca am uitat pe cineva...

8) Ce personaj ar fi un Moș Crăciun ideal?
-_- *blank* ... [Santa] Klaus?! [Jurnalele Vampirilor] :)) Glumesc! Aici chiar n-am idei...

Ufff, asta a fost :) Eu m-am distrat facand leapsa, ramane de vazut daca Dani si Laura o vor incerca. 
Dau leapsa asta mai departe, tuturor celor care n-au facut-o ^^ 

You May Also Like

0 comments