6. Ultima carte citita

by - decembrie 23, 2013

Pam pam :D
Ultima carte citita? Chiar nu mai stiu... Stiu doar ca am inceput 3 carti: Harry Ptter vol 1, Carrie si Mara (nu intrebati -_-) pe care inca sper ca le voi termina in vacanta...
Uff, ultima carte citita... Stiu ca ne-a pus diriga sa citim "REM" [^^], iar inainte de "REM", parca terminasem "Daca as ramane"...




















Ufffff, chiar trebuie sa ma apuc de citit. Am luat o mica mare pauza si nu e bine :/
Voi ce-ati mai citit?

You May Also Like

2 comments

  1. Inca ma chinui cu Morometii :)) Dar in paralel citesc Gheisele pe care o ador tot mai mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am incercat sa citesc Morometii, dar m-am oprit la prima pagina :))
      De Gheisele nu stiu ce sa-ti zic... Bafta la citit :D
      - Diana

      Ștergere