Targ(uri) de Craciun

by - decembrie 07, 2013

Hey, ce mai faceti? Eu am avut o zi plina - de la cerc de carte cu profa de logica (nu intrebati), pana la o plimbare luuuuuuuuuunnnnngggaaa prin frig - si m-am gandit sa va spun de revelatiile mele de moment :D


Dupa ce am terminat cu cercul de carte, am plecat impreun cu doua colege la colindat de la Romana pana la Universitate :D Si mergand noi asa, hop! dam peste Carturesti. Cum sa treci pe langa Carturesti si sa nu-i faci o vizita?! Am plecat fara sa luam ceva, insa nu ne-am oprit aici. Am continuat pana la Sala Dalles. 
Aici vine revelatia mea: Sala Dalles nu-i o simpla librarie: e o ditamai complexul - cu etaj!!!! Adica, duhhh, ce minte de cartof credea ca SALA Dalles e o librarie. WTF, d-aia ii zice SALA. Nevermind...

Si acolo am gasit carti la reducere, chestiute dragute si... targ de Craciun :)
De la dulciuri la jucarii, globuri si confectiuni pentru brad. Era superb. N-as mai fi plecat de acolo :3

Am gasit niste opere de arta confectionate din ce te astept mai putin: ciocolata! Precum si cutiute muzicale care erau mai mult decat uimitoare, erau de-a dreptul AWEEE-SSSOOMMMEEE :)) Pe bune, adica la ciocolata aia ne-am tot holbat si eu eram ceva de genu: "Pot sa le fac o poza va rog?", iar vanzatoarea, de vreo 40 si ceva de ani: "Da sigur, poti sa stai sa-ti faci si poza. Sa ne dati like pe facebook si sa ne dati check-in. Sa le spuneti tuturor", iar noi: *poker face* "Multumim" :)) A, dar la cutiutele muzicale ne tot uitam, la fiecare-n parte si vanzatoarele le-au pus pe toate sa cante si erau asa de draguttteeee :3 
Voi ce ziceti?

Eu inca mai salivez :P~ Dar la ce preturi erau... :))
Buuuunnnnn, si iesim noi din Dalles, pline de cumparaturi si hop!, alta revelatie: la Universitate s-a deschis alt targ de Craciun! Hai si noi :)) Si am mers si acolo, inghetate de frig si am dat o tura. Erau mai multe specialitati traditionale; de la vin fiert la porumb fiert, castane coapte si kurtosh (sau cum s-o scrie... wtf cozonac d-ala... stiti voi :))). Am incercat si eu un mar caramelizat si e ca o explozie de confeti in gura :)) :P~





All in all, va recomand sa vizitati unul dintre targurile de Craciun. Sunt absolut superbe, sigur nu veti regreta :)
Si referitor la calatoria prin frig, ei bine am mers Romana-Universitate-Unirii pe jos si cand am ajuns acasa eram turture :)) Dar a meritat din plin :)
Voi ati fost la vreun targ? Intentionati sa mergeti?

You May Also Like

0 comments