Then & Now #2

by - decembrie 27, 2013

FLORIN RISTEI


Nu stiu cati dintre voi stiu, dar Florin Ristei (la 1313 :))) este castigatorul din categoria Deliei la X Factor si cu aceasta ocazie, ne-am gandit sa va aratam evolutia sa :)
Ma uitam acum ceva timp pe un blog si am vazut un post despre el si am aflat ca are o trupa. Impreuna cu Band-ul canta intr-un local. din pacate, ei nu sunt foarte cunoscuti, iar mie imi pare intr-un fel rau ca melodiile lor nu se aud la radio.

All in all, ladies and gentlemen, Florin Ristei aka Amicii:


Cine poate uita hit-ul Dana?! ;;)
Siiiii, Florin Ristei aka FreeStay:


Canta bine, dupa parerea mea - duhhh, d-aia a castigat si X Factor -, dar eu habar n-aveam ca el e in trupa asta, FreeStay :-??

Cum vi se pare evolutia lui Florin Ristei? Stiati de trupa actuala sau de Amicii?

You May Also Like

1 comments

  1. Eu stiam de Amicii si de Dana, de fapt de asta am tinut cu el... Nu prea m-am uitat la X-factor ca sa-l vad evoluand, dar mai auzeam din cand in cand cand se uitau ai mei si chiar merita sa castige :)

    RăspundețiȘtergere