6 seriale la care m-am uitat si au fost anulate

by - iulie 08, 2014

Hey! Ce ziceti ca astazi sa vorbim despre serialele anulate? :) 
Sunt unele seriale care mi-au placut, dar s-au anulat exact cand totul parea mai interesant :(

1) 'The nine lives of Chloe King' - Ecranizare dupa triologia cu acelasi nume scrisa de Liz Braswell. O poveste interesanta si intriganta cu si despre... "pisici". Am devorat primele doua volume - din pacate pe al treilea nu am putut sa-l mai citesc -, iar apoi m-am apucat de serial. Aparunt in 2011, cu un sezon ce cuprinde 10 episoade, a fost anulat din cauza audientei scazute pe 15 sept. 2011. Finalul lasa loc de interpretat si cere, de asemenea, o continuare. 


2) 'The secret circle' - o poveste in 4 volume scrisa de renumita L. J. Smith. Am intreaga serie - aparuta la noi -, dar nu am apucat sa o citesc inca. Am vazut serialul (2011-2012) si mi-a placut foarte mult. Un sezon cu 22 de episoade si un sfarsit neasteptat :O O continuare sigur - SIGUR - trebuia facuta, dar din nou serialul a fost inchis din cauza audientei in data de 11 mai 2012.


3) 'The White Queen' - ecranizarea cartii cu acelasi nume scrisa de Philippa Gregory, realizat in 2013, un sezon, 10 episoade si anulat pe 20 august 2013. Am vazut cateva episoade. Am si cartea. Dar cred ca dupa ce citesc cartea ma apuc ca lumea de serial ;)


4) 'Dracula' - 2013, un sezon, 10 episoade, incheiat in 10 mai 2014. Am apucat sa vad primele episoade, dar sinecer nu m-a prea captivat :/


5) 'Ravenswood' - spin-off de la 'Pretty little liars', realizat in 2013, cu un sezon cu 10 episoade, anulat, insa pe 14 febr. 2014. Am vazut si de aici cateva episoade, dar incepea sa ma plictiseasca, asa ca m-am oprit din a-l mai urmari.


6) 'Bloodlines' - spin-off de la Supernatural, cu un singur episod, anulat din cauza audientei. Episodul pilot este intergat in sezonul 9 din 'Supernatural' (episodul 20), unde ne este prezentata o alta lume, undeva in Chicago. Subiectul parea intereant si imi pare rau ca l-au anulat chiar inainte de a incepe :(




Si cam astea au fost serialele la care m-am uitat si care au fost anulate. Le-ati urmarit? Cum vi s-au parut? Dar cartile, le-ati citit? 
Ce alte seriale pe care le-ati urmarit au fost anulate?


- Diana 

You May Also Like

6 comments

  1. Si eu am vizionat cateva seriale care mai apoi au fost anulate. Deranjant este faptul ca aceste seriale erau chiar interesante. Serialele pe care le urmaream sunt:-Star-Crossed, The Secret Circle, Ravenswood, The Carrie Diaries :( (Interesanta tema abordata )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gandeam sa incerc Star-Crossed, dar acum cred ca o sa am nervi daca o sa-mi placa ~.~
      [mersi ^_^]
      - Diana

      Ștergere
    2. Da era un serial destul de bun, am inteles ca exista posibilitatea de reanoire a serialului insa nimic nu este confirmat inca.

      Ștergere
    3. Cam asta am inteles si despre Chloe King... Dar la fel, nu e nimic confirmat :(
      - Diana

      Ștergere
  2. E asa enervant cand iti place un serial si apoi se anuleaza...

    RăspundețiȘtergere
  3. Acelasi lucru s-a intamplat si cu 10 things I hate about you, era asa dragut, apoi l-au anulat. Ma enerveaza, incepe sa imi placa ceva, apoi il anuleaza...

    RăspundețiȘtergere