Joseph Morgan s-a căsătorit!

by - iulie 24, 2014

A fost un eveniment de familie, mai mult, alături de o mână de prieteni apropiaţi. Cavalerul de onoare a fost bunul meu prieten din adolescenţă, Matt Ryan, spune Joseph. La eveniment ar fi fost invitate în jur de 26 de persoane.

 Proaspăta mireasa a declarat că următorul pas pentru ei sunt Nişte mini-Josephi drăguţi!. Ce frumos! Cei doi s-au cunoscut pe platourile de filmare ale serialului The Vampire Diaries, în anul 2012 şi au ales ca melodie pentru dansul mirilor piesa Florence + The Machine – Never Let Me Go.

You May Also Like

4 comments

  1. Casa de piatra Joseph Morgan !!!
    Nu prea imi place de ea dar conteaza sa ii placa lui.

    RăspundețiȘtergere
  2. Casă de piatră și la cât mai mulți „Joseph-mini drăguți”.

    RăspundețiȘtergere
  3. oh , si eu care eram super indragostita de el :)) . Sa fie fericiti

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am inteles ca sotia lui este cu multi ani mai mare decat el.Oricum,casa de piatra!

    RăspundețiȘtergere