Top 5 Wednesday: Carti pe care ceilalti le iubesc dar tu le urasti

by - iulie 16, 2014

Am sarit cateva topuri pentru ca nu aveam ce sa postez la ele :D 
Dar acum am revenit cu acest top :3


1)  'Harry Potter vol 1: Harry Potter si Piatra Filozofala' - Nu, ca stiti deja povestea. Am incercat. M-am plictisit. Vrajitoare. Etc. :D


2) 'Uite, asa arata fericirea' - Carte draguta, subiect interesant, dar cam de film Disney. Ugh... 


3) 'Clanul lupoaicei' (seria 'Razboiul vrajitoarelor') - Oribil. Predictibil. Aiurea. Vrajitoare.


4) 'Hex Hall' - Nu, ca vrajitoarele sunt cosmarul meu 3:] Mai ales astea de zboara pe maturi ~.~ #why


5) Seria 'Ciresarii' - Stiu ca au fost cartile preferate ale unor generatii intregi - si probabil inca mai sunt -, dar eu nu ma mai ating de ele, sa fie clar :0


Gata topul! Pareri?

- Diana

You May Also Like

8 comments

  1. Ciresarii nu i-am suportat nici eu, probabil unde ma obliga maica'mea sa vad filmul de fiecare data cand era difuzat la televizor. Totusi am citit jumatate din primul volum si a fost plictisitor...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit hex Hall nu a fost cine stie ce, totul era prea previzibil, iar harry potter:))) Ei bine...
    Daca ma pui sa citesc o carte din serie iti garantez ca in 15 min adorm(nu ca mi s-ar parea plictisitoare, e frumoasa) nush dc=)). De multe ori m-am chinuit sa termin voulum 5 dar nu reusesc >_<

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci..Harry Potter...hmm...Harry Potter...un singur cuvant: NU!
    Desi, am zis ca o sa-i mai acord o sansa seriei, dar nu se stie cand. :)
    In rest, nu am apucat sa citesc cartile!

    RăspundețiȘtergere
  4. Harry Potter...nu pot spune decât ca a fost absolut GENIALĂ.Fiecare cuvânt.
    Cu siguranta seria mea preferată <3333

    RăspundețiȘtergere
  5. Seria ''Ciresarii'' nu mi-a placut deloc fiindca ma plictisea foarte rau.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ciresarii au fost super-plictisitori. Halal lecturi oblogatorii in scoli.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am citit nicio carte din topul tau.Insa voiam de foarte mult timp sa citesc "Asa arata fericirea".Am citit "Probabilitea statistica de a te indragosti la prima vedere" si a fost geniala.Si cred ca o sa-mi cumpar si cartea asta,avand in vedere ca ambele sunt scrise de acelasi autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am citit niciuna din top dar cu siguranta Harry potter nu o sa il citesc , filmele alea mi s-au parut penibile

    RăspundețiȘtergere