Then & Now #16

by - iulie 26, 2014










SPN fans? <3 

You May Also Like

7 comments

  1. Eu nu am vazut serialul, dar vreau... :)) Am auzit multe despre el...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi se pare ca Jensen Ackles s-a maturizat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu m-am apucat inca de serial, dar planuiesc sa o fac curand!

    RăspundețiȘtergere
  4. am vazut cateva episoade din serial asa pe fuga , parca sunt prea multe sezoane acum , nu m-as apuca momentan

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici eu nu am vazut serialul,dar stiu persoane care sunt obsedate,innebunite dupa el. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Acum am început și eu să mă uit la serial și, oficial m-am îndrăgostit de tipii aceștia!

    RăspundețiȘtergere
  7. Okay, mica obsedata este prezenta. Ii ador pe tipi astia doi, iar serialul este genial. Ideea este prea faina, iar modul in care este conturata prin relatiile dintre personaje o face si mai captivanta. Dean este preferatul meu fiinda este badass, dar il iubesc si pe micul Moose :)) Castiel si Crowley sunt fabulosi, actori joaca foarte bine, facandui irezistibili. Imi e dor de Bobby, grumpy uncle... I am a Spn freak :))

    RăspundețiȘtergere