Leapsa: Summer in a bag of books

by - iulie 24, 2014

Heeey :) Am gasit leapsa asta pe Walking on Letters si stiti cat de mult ne plac ^_^ 
[Daca mai aveti vreo lepsa, lasati link-ul intr-un comm ;)]
Bun... Si pentru ca e despre carti, leapsa am s-o fac eu in timp ce Laura se delecteaza cu un film :P


Reguli:
- selectaţi în tag cărți citite recent (în ultimii 1-2 ani) 
- incorporaţi în postare imaginea tag-ului (*cea de sub reguli)
- daţi tag-ul mai departe :) 



1. DRUMUL CĂTRE MARE : O carte pe care ai așteptat mult timp să o citești
'Micutele mincinoase' de Sara Shepard? Cred ca da. Am asteptat atat de mult sa citesc si cartile dupa ce am inceput sa vad serialul incat am sarit in sus de bucurie cand le-am avut in sfarsit. :3

2. RĂSĂRIT DE SOARE : Cartea la a cărei lectură abia așteptai să te întorci după ce te trezeai dimineața
'Mostenirea ucigasa' de Gareth P. Jones clar. Abia am terminat-o si eram asa de fericita cand stiam ca am timp sa citesc din nou. E superba! Mie mi-a placut :)

3. APUS DE SOARE : O carte pe care ai stat să o citești noaptea
'Cautand-o pe Alaska' de John Green. Nu credeam ca e posibil sa aud vreodata cum mama imi spune sa termin cu cititul si sa ma bag la somn pentru ca ziua urmatoare era una grea de scoala. Dar am terminat-o si pot sa spun ca e PERFECTA *.*

4. PERLA DIN SCOICĂ : O carte de la care nu aveai mari așteptări, dar pe care ai considerat-o excepțională după ce ai terminat-o
'REM' de Mircea Cartarescu. E o carte clasica si am citit-o pentru scoala. Nu credeam ca avea sa-mi placa sau ca aveam sa ma atasez in vreun fel de ea :o

5. ARSURĂ DE SOARE : O carte care te-a enervat rău, cu care ai avut o experiență neplăcută
'Oksa Pollock' volumul 1 de Anne Plichota si Cendrine Wolf. Nu credeam ca aveam sa termin vreodata cartea asta. Adormeam la propriu citind-o. Insa nu stiu cum, am ajuns sa-mi cumpar si celelalte 2 volume O.o

6. VALURILE MĂRII : O carte care a fost multă vreme pe val și care ți-a plăcut și ție
'Sub aceeasi stea' de John Green. Pff, pff pff, cui nu-i place John Green?! Pff :))

7. CANICULĂ: O carte care ți-a dat bătăi de cap, pe care ai citit-o greu
'Divergent' de Veronica Roth. Era prea cald, mi-era lene, actiunea era prea complexa. Economisire de imaginatie :D

8. BRIZA MĂRII: O carte simplă, pe care o consideri lectura ideală pentru vacanța de vară
'Mic dejun la Tiffany' de Truman Capote. Cartea asta mi-a placut si are un aer vintage ideal pentru o zi de vara. 

9. BRONZ : O carte care a lăsat o amprentă asupra ta
Cartile lui John Green mi s-au parut profunde si sincer, e cam imposibil sa termin de citit una din cartile lui fara sa lase o amprenta. Profunde sau cu lectii de viata, John Green reuseste cumva sa ramana in sufletele cititorilor ^.^

10. VACANȚA DE VARĂ : O carte care ți-a plăcut mult, dar apoi ai regretat că ai terminat-o așa repede
'Anna si sarutul frantuzesc' si 'Lola si baiatul de treaba din vecini' de Stephanie Perkins. Superbe! Recomand pana la ultima fila. As fi vrut sa dureze mai mult intreaga poveste. Astept pentru a treia parte cu Isla ;)



Hmm, dau leapsa mai departeeee... lui Furelise, Ghandei, Biancai si oricui vrea s-o faca (mentionati va rog de unde ati luat-o :) )

- Diana

You May Also Like

8 comments

  1. Eu am terminat ''Divergent'' in 3 zile .Cu ''Sub aceeasi stea'' a fost mai greu fiindca nu prea m-a atras povestea.Mi s-a parut un pic plictisitoare dar sper ca filmul sa fie altfel.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iiiii :D Mulțumesc pentru tag Diana :* Acum mă pun să o fac! Revin cu link :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://furelise-oriceoriundeoricand.blogspot.ro/2014/07/leapsa-summer-in-bag-of-books.html E gataa :3 Mulțumesc :*

      Ștergere
  3. Pe ce nu-si lasa amprenta cartile lui JG? Omul ala e pur si simplu genial.
    ps: Am vazut si eu acest tag si mi se pare foarte interesant. Acum cateva ore l-am primit si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos e structurta leapsa asta <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac toate raspunsurile la intrebari.Sunt chiar foarte interesante.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am imprumutat si eu leapsa, foarte draguta.
    http://vanzatorul-de-iluzii.blogspot.ro/2014/08/leapsa-summer-in-bag-of-books-3.html

    RăspundețiȘtergere