Ariana Grande în revista Seventeen

by - iulie 30, 2014

Ariana Grande este protagonista unui pictorial colorat care va apărea în numărul din august al revistei Seventeen. Pe lângă pozele superbe, cântăreața a dat și un interviu pentru revistă.

Despre fanii ei: “Dacă fanii mei vor ceva, mereu voi face tot ce îmi stă în putință să le ofer ce își doresc. Mulți dintre ei iubesc muzica mea mai veche și mereu mă întreabă dacă pot avea melodiile care nu au ajuns pe primul album.“

Despre cea mai bună lecție pe care a învățat-o: “ Trebuie să fii ok cu faptul că nu poți avea răspuns la orice. Pentru prima oară în viața mea mă simt bine. Obișnuiam să mă stresez din orice, mereu. Acum simt că pot să mă descurc în orice situație și să rămân calmă.“






You May Also Like

5 comments

  1. Imi place mult primul outfit!! Chiar o prind aceste tinute colorate!! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ariana este foarte frumoasa.
    Abia astept sa apara noul ei album.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie sincer nu prea imi place Ariana Grande.Are o voce foarte buna,dar mi se pare o fire antipatica.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce simpatica e! Imi place mult. Nu ii ascult piesele non-stop, dar ca persoana mi se pare foarte OK.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu sunt vreo mare fana a ei , mi se pare inca un copil

    RăspundețiȘtergere