2 Broke Girls (2011) - Recenzie

by - iulie 07, 2014

Sinopsis:

"‘2 Broke Girls’ se prezinta ca un sitcom clasic american. Max (Kat Dennings), o tanara chelnerita o intalneste pe noua colega Caroline, o fosta ‘elite upper east side girl’ falita, al carei tata a ajuns dupa gratii din cauza unei inselatorii.

Ramasa pe drumuri, parasita de prieteni, Caroline devine in final colega de apartament a lui Max, intre ele legandu-se o prietenie aparte si visul de a avea o afacere impreuna."

Am inceput prin a cauta un serial la care sa ma uit, ceva amuzant, deloc fantasy si am ajuns prin a da de minunatia asa si de a ma indragosti de ea. Cand am vazut-o pe Max deja am stiut ca e un serial special si ca o sa fie o comedie buna. Pot sa spun ca Max este reflexia unei vieti grele intr-un oras mare, dar care este cumva fericita, multumita cu ceea ce are. Cand Caroline apare, Max incepe sa se schimbe, realizand ca sunt lucruri pe care le poti risca pentru o prietenie, dar si pentru a-ti urma visul.

Caroline este o fosta bogatasa, acum falita din cauza unei inselatorii, o fata care nu este obisnuita cu munca de jos si care afla ca nu totul pe lume se rezuma la bogatii si haine de firma.

Cele doua devin cele mai bune prietene si, in acelasi timp, colege de apartament. Caroline se muta la Max cu ce i-a mai ramas din vechea viata: cateva haine, telefonul si... un cal! Pe Chestnut (Castana) il avea de cand era mica, iar calul a devenit incet-incet animalul de companie al celor doua. Fetele au un vis: sa-si deschida propriul magazin de prajituri! Dar e greu sa te intretii si sa mai ai si un vis de indeplinit cu un salariu de chelnerita si un bacsis deloc generos.

Impreuna cu celelalte persoane din vietile lor (Han - seful lor, Sophie - vecina de deasupra, Oleg - bucatarul si Earl - "artistul de jazz"), fetele au ajutor si sustinere in ceea ce vor sa faca. Isi deschid o afacere care nu sfarseste cum si-ar fi dorit, iar facturile si imprumuturile par tot mai greu de achitat.

In cele 3 sezoane am invatat despre prietenia adevarata, riscurile unui vis si cat de greu e sa locuiesti pe cont propriu. Am reusit sa vad si celelalte fete ale personajelor: de la o Max nervoasa, la una prietenoasa, de la o Caroline implicata pana la una care crede ca a renunta este solutia. Cele doua au avut certuri, au trecut prin momente grele, dar au fost mereu acolo una pentru cealalta!

Un serial de comedie care garanteaza rasul in fiecare episod si din care ajungi sa inveti ce-ti poate oferi viata: de la oportunitati pana la esecuri. Il recomand tuturor si abia astept sezonul 4 care va incepe in toamna. Finalul sezonului 3 nu te lasa neaparat in suspans, dar vrei sa afli cumva cum vor evolua lucrurile si daca cele doua reusesc sa-si atinga telul.

Poster: