In My Mailbox #7

by - iulie 15, 2014


A trecut ceva timp de la ultima postare de genul, dar nu ne-am mai cumparat mare lucru. Totusi, va aratam noutatile mai jos :D


'Ultimul Avanpost' - primita de la autoare careia ii multumim ^_^
O puteti comanda dand click pe coperta din partea drapta a blogului.

De la Editura Univers o sa primim 3 carticele pe care o sa vi le aratam in IMM #8

Si acum ce si-a luat Diana :P

De fapt nu mi le-am cumparat pe toate, ci le-am primit la schimburi :D


Am facut un schimb si am primit vol 2 si 3 din 'Disparuti', 'Fata disparuta' si 'Starters' pentru 'Decameronul' (vol 1 si 2) si 'Prin foc si sabie' (vol 1 si 2). Am primit jumatate de colet si astept restul ;P 
'Crescendo' am primit-o tot la un schimb pentru 'Hex Hall'.


'Oracolul' - tot primita in urma unui schimb (pentru 'Bright lights, big city'). Celelalte doua carti le-am cumparat, iar recenzia pentru 'Mic dejun la Tiffany' o gasiti aici. :)


Voi ce ati mai cumparat/primit/castigat?

Laura & Diana

You May Also Like

2 comments

  1. Ai citit Fata Disparuta? Eu de la Flynn am "Obiecte ascutite", dar nu stiu de ce o tot aman. Eram curioasa daca ti-a placut stilul autoarei, poate ma motivezi si pe mine sa ma apuc odata de carte...:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca nu. Abia ce am primit-o :) Nu stiu daca ma voi apuca de ea curand, dar am vazut trailer-ul de la film si pare destul de okay.
      - Diana

      Ștergere