Vopsirea semi-permanenta!

by - iulie 02, 2014

Heeey-yaa! Ma gandeam de mult timp la subiectul asta, asa ca astazi am sa va spun cateva chestii pro si contra despre vopsitul parului. Intr-un fel din experienta, dar nu va speriati, e doar vorba de vopsea semi-permanenta... momentan 3:)

PROs


- Are un miros cat de cat suportabil - nu tinzi sa te sufoci, cel putin la marca pe care am folosit-o eu :D
- Nu trebuie sa astepti mult - max. 30 de minute, apoi clatesti :)
- Este semi-permanenta, ceea ce este foarte important pentru ca nu dureaza foarte mult - in jur de 2-3 luni, depinde de cat de multe ori te speli pe cap ;)
- Poti alege oricand alta culoare, astfel incercand mai multe stiluri ^.^
- Posibil mai ieftina decat cea permanenta *.*

CONs


- Ca orice alta vopsea iti ataca parul :(
- E posibil ca paritii sa nu-ti dea voie, fie si cu semi-permanenta - mai sus de ce >.<
- Niciodata nuanta nu iese ca pe plic/cutie
- Ai nevoie de 2 plicuri - cel putin la mine - pentru a acoperi vizibil si uniform
- Dureaza ceva pana iese din par complet

Personal, m-am vopsit mov, apoi roscat, dar momentan doar cu vopsea semi-permanenta. Acum astept sa mai treaca un timp pana ma voi vopsi din nou - DACA ma voi mai vopsi. Nu am intampinat probelem pana acum, iar vopseaua mi s-a parut destul de buna - daca folosesti ambele plicuri >.< - duahh, ca d-aia iti da 2! M-am vopsit acasa, dar cred ca mai bine incercati la salon :P


Sfatul meu? Daca vreti sa va vopsiti, incercati mai intai vopseaua semi-permanenta. Nu costa nici foarte mult, iar efectul e trecator. Sa vedeti cum v-ar sta si ce efect creaza. Daca devine serios si aveti aprobarea parintilor, si vopsirea permanenta e o solutie ;)
Nu stiu daca voi incerca ceva permanent pe viitor. Acum stiu sigur ca nu! :)) Raman la semi-permanent :D


Ati incercat sa va schimbati culoarea parului? Cum v-a iesit experimentul? :)

- Diana


You May Also Like

1 comments

  1. Pentru ca am intrat prima la liceu m-a lasat maica'mea sa ma fac roscata semi-permantent, desigur. I am a sexy fox :)) A iesit dragut, desi voiam ceva mai deschis. Cred ca e mai okay asa, cand te plictisesti de culoare, poti sa o schimbi, plus ca nu ataca parul ca vopseaua permanenta.

    RăspundețiȘtergere