Din toamna la Editura TREI!

by - iulie 30, 2014

"O familie frumoasă și distinsă.
O insulă privată.
O fată vulnerabilă și îndrăgostită.
Un băiat curajos, plin de pasiune.
Un grup de patru prieteni, Mincinoșii, a căror prietenie se dovedește a fi distructivă.
O revoltă. Un accident. Un secret.
Minciună după minciună.
Dragoste adevărată.
Adevărul.

Citește MINCINOȘII. Și dacă te întreabă cineva cum se sfârșește, MINTE, pur și simplu."










"BELZHAR ne spune povestea lui Jam Gallahue, care, după ce își pierde în mod tragic iubitul, este trimisă în Vermont, la The Wooden Barn, o școală-internat terapeutică pentru adolescenții care sunt extrem de inteligenți, dar foarte emotivi. Acolo, Jam va lua parte la un curs exclusiv și misterios, unde elevii vor studia un singur scriitor; în acest semestru, scriitorul e Sylvia Plath. O temă specială îi trimite pe Jam și pe colegii ei într-un tărâm miraculos, pe care ei îl numesc Belzhar, unde trecutul este restabilit și unde Jam poate simți din nou îmbrățișările lui Reeve."







PLUS:


You May Also Like

6 comments

  1. We were liars, de cand o asteptam!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu de-abia astept ultima carte.Mi se pare un subiect super interesant,am citit foarte multe recenzii pozitive despre ea si de-abia astept s-o citesc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. We were liars mi se pare interesanta.
    Am vazut filmul facut dupa cartea Nick & Norah's Infinite Playlist si nu m-a impresionat prea tare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci prima si ultima le-am asteptat de mult si, acum, in sfarsit apar! De a doua nu am auzit pana acum, dar pare destul de interesanta :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Par frumoase toate trei dar prima parca ma intriga mai mult decat celelalte doua. Unltimul fragment din prezentare mi se pare genial:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Toate suna foarte bine si abia astept sa le citesc! :D

    RăspundețiȘtergere