"Cartea in asteptare" revine la Gaudeamus!

by - noiembrie 12, 2015


Alaturi de toate evenimentele de la Gaudeamus, Ediutra ALL propune a doua editie a proiectului "Cartea in asteptare". In ce consta? Ei bine, daca esti elev sau student si ai carnetul de note la tine, poti lua o carte de la "raftul in asteptare" fara a da ceva in schimb. Iar daca vrei sa donezi o carte, alegi orice titlu de la targ si platesti jumatate din pret. Cartea donata va ajunge la un cititor de la targ sau vor fi donate bibliotecii Colegiului National "Gheorghe Lazar" din Bucuresti.

Anul acest la Bookfest am donat si eu o carte, alaturi de un semn de carte. Sper sa-si fi gasit cititorul potrivit ^.^ Anul acesta am sa donez din nou o carticica si va invit si pe voi sa profitati de acest proiect, fie ca donati sau ca luati o carticica de la stand :)


Si ca tot vorbim de Gaudeamus, sper ca ne vom vedea pe la targ. Probabil o sa merg sambata - va tin insa la curent pe pagina de facebook - si o sa am cu mine semnele de carte DHW - asa, ca sa ma recunoasteti :)) Sau gasiti poze cu mine pe instagram :) Abia astept sa merg la targ si sper ca ma voi intalni si cu voi ^.^ Am sa revin cu o impresie legata de targ dupa, insa pana atunci am sa tot postez despre lansari pe facebook


Ce ziceti de aceasta initiativa? Veniti la targ? Ce carti sau lansari aveti in vizor? :)

Diana

You May Also Like

3 comments

  1. Offf...eu nu pot sa merg la targ :'( nu-i corect!!! :(...poate la anul reusesc si eu sa merg :3

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte Tare Proiectul De La Editura All ( Nu M-as Supara Pentru O Carte De A Lui Cececelia Ahern Cu Coperta Noua :)) ) Si Foarte Dragut Gestul Tau De A Dona O Carte :) Daca As Fi Din Bucuresti, Sigur As Fi Acolo. Acolo As Dormi :)) Chiar Mi-ar Fi Placut Sa Ma Duc, In Special La Lansarile De Carte De La Editura Herg Benet. Dar Bine Ca Mergi Tu, Ne Ti La Curent Cu Ce Ai Vazut Pe Acolo Si Cum O Fost. Distractie Placut :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate n-am putut sa ajung anul acesta la targ, stii de ce, insa am comandat cate ceva din ce mi-am dorit de la Libris, de Black Friday. Mi-ar fi placut sa imi pot comanda seria Game of Thrones, dar din pacate e mult prea scumpa...

    RăspundețiȘtergere