In curand la Editura ALL!

by - noiembrie 08, 2015

Iarna este aspră și dezghețul se lasă așteptat. Inimă de Foc, curajosul războinic al Clanului Tunetului, trebuie să hrănească marea familie a clanului, să își supravegheze nepotul năzdrăvan și să dezlege enigma ce i se dezvăluie odată cu venirea primăverii. Clanul Tunetului și Clanul Râului sunt unite de o legătură veche și misterioasă. Însă cineva trebuie să pună capăt uneltirilor lui Gheară de Tigru. În rândul pisicilor războinice se leagă noi alianțe, iar cele vechi sunt puse sub semnul întrebării.

Un episod palpitant din aventurile pisicilor răzoinice, care va fi cu siguranță pe placul cititorilor.“ - ALA Booklist

Cartea aceasta captivantă nu este pentru cei slabi de înger. Fanii seriei vor devora cu lăcomie paginile povestirii, așteptând cu sufletul la gură să vadă ce se va mai întâmpla.“ - School Library Journal

În seria Pisicile Războinice:

I – În inima pădurii

II – Foc și gheață

III – Pădurea secretelor

IV – Furtuna

V – O cale primejdioasă

VI – Vremuri întunecate


Primele doua volume:



Alaturi de "Intalnire cu viata", "Cum sa te indragostesti", "Anul in care te-am intalnit" si "Suflete pereche" (pentru care inca sunt suparata ca nu e editie tie-in), editura All mai aduce doua volume in hainute noi, cu coperti cartonate, ale autoarei Cecelia Ahern. Este vorba de "Multumesc pentru amintiri" si "P.S. Te iubesc". Cred ca editurii chiar nu-i plac copertile tie-in. Alta explicatie nu am!


Diana

You May Also Like

7 comments

  1. De Pisicile Razboinice Nu Auzit Decat Atuncea Cand Ai Facut Tu O Prezentare Cu Semnele De Carte Si Printre Ele Era Una Si Cu Pisicutele Astea. Cecelia Ahern E Una Din Autorele Mele Preferate. Desi Am Marea Majoritatea Cartilor Ei Astea Noi Arata Tare Bine, Desi Nu Cred Ca O Sa Le Cumpar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place Cecilia Ahern, nu i-am citit toate cartile, insa nu e chiar prima alegere, pentru ca sunt usor de citit :) Insa trebuie sa recunosc ca imi plac tare mult copertile noi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am auzit de seria Pisicile Razboinice ,dar nu am citit-o. De asemenea,nu am lecturat nimic de Cecilia Ahern ,dar pot spune ca noile coperti sunt mult mai frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  4. Uuu, ce "hainute" dragute au cartile Ceciliei Ahern <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Am citit "Pisicile Războinice" volumele 1,2 și 3, dar nu știu de unde să-mi cumpăr volumul 4. Îmi poți spune un site unde există de vânzare volumul 4: "Furtuna"?

    RăspundețiȘtergere
  6. Am citit "Pisicile Războinice" volumele 1,2 și 3, dar nu știu de unde să-mi cumpăr volumul 4. Îmi poți spune un site unde există de vânzare volumul 4: "Furtuna"?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna :) Poti gasi volumul IV pe site-ul editurii (e chiar la reducere): http://www.all.ro/carte/pisicile-razboinice-cartea-iv-furtuna.html
      xx

      Ștergere