CASTIGATOR Cititorii lunii Octombrie!

by - noiembrie 03, 2015

Salutare!


  • Afara e foarte cald si
  • mi-e foarte somn - zau ca abia imi tin ochii deschisi -, 
  • dar abia am asteptat sa revin pe blog, asa ca
  • am sa incep prin a anunta castigatorul.
  • La singular, din pacate.
  • De ce?
  • Pentru ca au fost 4 persoane inscrise si
  • nu avea rost sa dau 3 premii, astfel ca voi da un singur premiu
  • si anume, "Cascada soaptelor"
  • primita de la sponsorii blogului - Editura Leda si Grupul Editorial Corint
  • #hugs
  • Fetelor, ati fost foarte harnice
  • si ati comentat la toate postarile lunii
  • (25 la numar)
  • astfel ca m-am ajutat de random.org pentru a extrage o castigatoare.
  • (!!!): Bea apare de 2 ori pentru ca a avut o intrare in plus de la un alt concurs,
  • iar Ana-Maria apare de 2 ori cu facebook pentru ca a dat share de pe 2 conturi diferite :)
  • Asa, iar acum ca nu mai exista lucruri "dubioase", zic sa va anunt castigatoarea.


Corina Costea - felicitari! Atat tie cat si celorlalte participante :3

Astept un mail de la tine pe youngdreams19@gmail.com in termen de 5 zile (pana pe 7.11.2015) cu datele tale complete (nume complet + adresa completa).

Am sa mai organizez cat de curand un concurs pentru ca... blogusorul face 2 ani de activitate. Asa ca nu putem lasa aniversarea sa treaca pur si simplu ^.^

Ne citim mai tarziu!

Diana

You May Also Like

9 comments

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc frumos ! Felicitari si tie pentru comentariile scrise !

      Ștergere
  2. Multumesc mult !!! Abia astept sa o citesc ! Felicitari tuturor pentru fidelitate ;) !

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari, Corina!
    Diana, asteptam cu drag urmatoarele postari. La multi ani blogului! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Congrats, Corina ! Lectura Placuta Sa Ai :) Si La Multi Anisori Blogului !

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos tuturor ! La multi ani blogului !

    RăspundețiȘtergere