In curand la Editura TRITONIC!

by - noiembrie 03, 2015


Adina Speteanu revine cu ultimul volum al seriei "Dincolo de moarte" intitulat "Ultima privire". Am fost la lansarea celui de-al doilea volum si am primele 2 carti cu autograf, astfel ca-mi propun ca luna aceasta, la Gaudeamus, sa-mi iau si celelalte 2 volume :)

Ce-i drept, am intrat destul de greu in primul volum, apoi m-am oprit pentru ca nu mai aveam timp sa citesc. Si intr-un fel imi pare rau! Dar abia astept sa reiau seria. Voi ati citit-o? ^.^

Primele 3 volume ale seriei:



Diana

You May Also Like

11 comments

  1. Nu am avut sansa sa citesc aceasta serie :( A citit-o cineva? Merita? :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am citit inceputul primei carti si am intrat destul de greu in ea. Din cate am inteles, povestea e complexa si sunt personaje bine dezvoltate pe parcursul seriei - si faptul ca povesteste din mai multe puncte de vedere poate fi un plus. Nu stiu ce sa-ti zic, daca merita sau nu, dar eu iti zic ca o s-o reiau de curiozitate :)
      xx

      Ștergere
  2. Nu am citit inca aceasta serie ,dar titlul ma atrage . Mi-ar placea sa o citesc :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare draguta seria, insa cum eu tot fug de autori romani, ma indoiesc ca voi ajunge sa o citesc. Poate doar daca ne spui ca e prea faina, Diana :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, nici eu nu stiu ^^" Dar am de gand sa o reincep, asa ca am sa revin atunci cu o parere sigura ;)
      xx

      Ștergere
    2. Astept. Eu nu stiu ce tot am cu ideile astea preconcepute ca o sa fie naspa cartile romanesti :)). Ia zi-mi, cu ce sa incep ca sa imi schimb parerea? Vorbesc serios :D

      Ștergere
    3. Cu Lavinia, clar :)) Mie mi-a placut mult si e o lectura super! Ultimul Avanpost mi-a placut mult (gasesti recenzia pe blog). Dar daca vrei ceva mai profund si de esenta, incearca-l pe Cartarescu. Si Laura Nureldin a venit cu un fel de Outlander romanesc care am presimtirea ca-i bun. ;) Daca te apuci de vreo una, sunt curioasa de ce prima impresie ti-ai facut ^.^
      xx

      Ștergere
    4. Presimti Bine Diana, Regii Timpului E Super. Eu Recomand Si Theo Anghel :)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Sunt fantasy. Cu vampiri - putin mai diferiti fata de cei cu care ne-am obisnuit -, lumi paralele si o fata cu un destin intunecat :>
      xx

      Ștergere
  5. Nu Am Auzit De Aceasta Serie Desi Citesc Autori Romani. Ma Documentez Despre Serie Si Vad Daca E Pe Gustul Meu.

    RăspundețiȘtergere