Gaudeamus 2015

by - noiembrie 21, 2015


Salutare, internet!

Anul acesta Gaudeamus a poposit de pe 18 noiembrie (si tine pana maine, 22 noiembrie) la Romexpo, pavilionul central. Si ca de fiecare data, pinguinul din mine a fost nelipsit in una din cele 5 zile ale targului.

Si inainte sa incep sa va povestesc despre targ, trebuie sa va spun de semnele de carte marca DHW pe care le gasiti la standurile Editurilor partenere (Univers, Leda, Art si Herg Benet) si care sunt intr-un stoc limitat ^.^ Sper ca ati pus mana pe ele sau ca o sa le mai gasiti si maine.


Din pacate - de fapt din fericire - anul acesta am plecat fara sa cumpar ceva ^.^ - desi as fi vrut sa-mi iau o carte grafica de la HAC!BD. O placere vinovata! Am fost la targ pentru cateva carticele pe care trebuia sa le iau de la standul Editurii Herg Benet  - noul sponsor al blogusorului #happydance



Dar nu-i asa, fara sa vreau m-am intors cu 6 carti acasa :D Sincer nu am vrut sa ma uit la altceva. Eram tentata sa cumpar carti! Si cu maldarul de carti pe care trebuie sa-l citesc - si care parca nu se mai termina - si cu putinul timp pe care-l mai am, mda, nu avea rost sa-mi mai cumpar ceva! Si totusi, am reusit sa vad cateva reduceri bune, mai ales la standurile editurilor ce aveau carti cu pret unic (spre exemplu la Editura Leda - unde mi-a sarit in ochi "Atingerea lui Juliette" si "Academia Vampirilor" la 10 lei/volum - sau la Editura Univers). Si pe la Tritonic sau Okian erau reduceri bune (cam ca cele de pe site, dar merge) si mai mai ca-mi venea sa cumpar ceva!


Ce mi s-a parut super interesant au fost schimbul de carti de la British Council si Cartea in asteptare de la Editura All. Am venit si eu cu trei carti de acasa si am reusit sa-mi iau doua carticele in engleza, iar la standul Editurii All am donat o carticica ("Nono") si am luat ceva ce mi s-a parut interesant - si care sper sincer sa nu ma dezamageasca - si anume, o carticica de Jane Austen. Am sa le astern mai pe-ndelete la un viitor IMM.


Am mai facut si cateva poze si deja vad cateva titluri pe care le-am trecut pe wishlist. Aparent, seria "PAX" e semi-grafica, asa ca a mea e :)), "The Originals" e pe wishlistul meu de secole, "Berlin"-ul m-a intigat super-mult, iar "Narnia", "Harry Potter" si volumul 2 din "Miss Peregrine" sunt la ordinea zilei :D






Pana atunci, voi ati fost la Gaudeamus? Planuiti sa mergeti? Ce vreti sa va luati?

Diana

You May Also Like

3 comments

  1. Tare mi-as fi dorit sa se fi organizat si in Iasi :( Vreau sa imi cumpar volumul Marea Nesfarsita a lui Yancey si cateva carti de-ale lui Musso dar iti dai seama ca nu m-as putea opri doar la acestea :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce fain e gif-ul din mijloc, cu fata care se invarte. Unde gasesti gif-urile mereu? :D De carti nu mai comentez, ca mor de ciuda..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De obicei de pe tumblr le iau, insa poti cauta ceea ce iti doresti pe google imagini si adaugi tumblr la final :)) (spre exemplu: happiness gif tumblr)
      xx

      Ștergere