Bookfest, santaj emotional si cam atat!

by - mai 28, 2014

Hey, dreamers! 
Ahoy si toate cele O.o

Ce mai faceti? Cum o mai duceti si ce mai cititi? Examene, bac, ceva? Bafta!

Eu m-am apucat de cartea Adinei si anume vol. 1 din Seria "Dincolo de Moarte" si e interesanta. N-am apucat sa citesc foarte mult, dar cred ca merita :)
N-am mai avut timp de o postare libera si stiu ca va plac - si mie imi plac :D -, asa ca am sa rezum totul in aceasta postare :P

Am terminat de citit "Cautand-o pe Alaska" si a fost superba, un fel de chestie-care-te-lasa-cu-gura-cascata-si-nu-stii-de-fapt-ce-s-a-intamplat-asa-ca-tinzi-sa-ramai-tampit-la-final senzatie unica pe care doar John Green a reusit sa mi-o dea si pot sa afirm ca m-am indragostit de omul asta *.* Adica cine n-ar face-o?! [Recenzia o gasiti pe blog, aici, facuta de Laura :3 ]. Si ca tot veni vorba de JG, la Bookfest se lanseaza "De 19 ori Katherine", urmand ca la noi sa mai apara celelalte carti ("Paper Towns", "Will Garyson, Will Grayson", "Let It Snow" - si mai sunt? huh, sper ca n-am omis niciuna).

O, God :O ! As muri-aproape-fericita daca as avea asa ceva *.*

Siiiiiii, ca veni vorba de Bookfest... Mergeti? Ce planuiti sa va luati? Ati auzit de ofertele editurilor? Care va incanta mai mult? 3:)


Noi mergem, asa ca ne vedem pe-acolo duminica :)
Okay, si eu as vrea sa imi iau ataaaaaatea carti, dar nu vreau sa cheltuiesc prea multi bani, asa ca am sa ma rezum la cateva, plus minus, depinzand de oferte. Adica cine nu si-ar dori noua cartea a lui JG? Sau "Delirum" care, btw, mi se pare geniala *.* Si ma chinui sa fac rost de seria "Chimie Perfecta" de o caruta de ani si astept niste oferte sa mi le pot lua + ca-mi mai lipsesc cateva volume din seriile pe care le am si daca ar fi sa trag linie cu ce mi-ar "trebui" as ajuge cam la suma de... portofelul-meu-nu-isi-permite! sau si mai exact... parintii-nu-inteleg-de-ce-as-da-atatia-bani-pe-carti-pe-care-"cica"-nu-le-voi-citi-dar-de-fapt-le-voi-citit-cand-am-timp! Mda... a doua e mai explicita :D
Huh... si mai e chestia asta care ma bantuie, iar cei de la Ed. Trei ma santajeaza emotional cu ea >.<

Adica uitati-va si voi ce minunatie!!! Si cica "Cumpara trei carti din colectia Young Fiction Connection si o primesti cadou!" Aham... Seeegur -_- Mergem undercover, operatiunea 253 de recuperare a emotiilor furate, sub indrumarea Colonelului si a Rotofeiului. "ASTA-I PENTRU TINE ALASKAAA!"

P.S. Ne vedem la Bookfest!

- Diana

You May Also Like

1 comments

  1. Bine..Editura Trei ma supune unei torturi si pe mine! Serios? 3 Carti ?:)) Cat mai trebuie sa-mi chinui portofelul care e gol, tot din cauza cartilor? :))

    RăspundețiȘtergere