Leapsa Opuselor

by - mai 29, 2014

Am vazut leapsa asta draguta aici si m-am gandit ca ar fi dragut sa apara si la noi ^_^ O stiu de mult timp, dar n-am avut ocazia sa o fac si acum e momentul potrivit 3:)

1) Prima carte din colectie/ultima carte din colectie.

Prima carte: nu mai stiu exact :(
Ultima carte: vol 2 din seria "Jocul Minciunii" - pentru ca vol. 3 il primesc la un schim si aveam nevoie si de primele 2 vol + ca erau reduceri pe Libris.ro :D


2) O carte ieftina/o carte scumpa.

Carte ieftina: "Muzica Inimii" - pe care am luat-o cu revista si cred ca am dat in jur de 10 lei pe ea >.<
Carte scumpa: "Fantoma, Jurnalele Vampirilor: Vanatorii, Vol.1" - pe care am dat pretul de librarie. Eu nu obisnuiesc sa-mi cumpar acrti din librarie pentru ca pretul e prea mare si prefer sa-mi comand online sau sa-mi iau de la targuri.


3) O carte cu protagonist feminin/o carte cu protagonist masculin.

Feminin: "Spulbera-ma" din seria "Atingerea lui Juliette"
Masculin: "Cautand-o pe Alaska" - aici Rotofeiul povesteste, asa ca am s-o iau din viziunea lui


4) O carte citita repede/o carte citita incet.

Repede: Seria "Fortele Raului Absolut" - le-am devorat la propriu
Incet: "Divergent" vol 1 - am citit-o asa de greeeeuu ~.~ ... d-aia am renuntat la vol 2


5) Coperta frumoasa/coperta urata. 

Urat: "Alegerea" - mai frumoasa coperta originala -_-
Frumos: "Delirum" - pe care urmeaza sa mi-o cumpar ^_^


6) O carte nationala/o carte internationala.

National: Seria "Dincolo de Moarte" - de care abia m-am apucat
International: "Cele tre1spr3zece motive" 



7) O carte subtire/o carte groasa.

Subtire: "Marele Gatsby"
Groasa: "Jurnalele Vampirilor" :D


8) Fictiune/nonfictiune.

Fictiune: "Daca as Ramane"


9) Foarte romantica/cu actiune.

Romantica: nu prea citesc chestii siropoase, asa ca pas :D
Actiune: Seria "Fetele Gallagher"


Si asta a fost leapsa :) 
Sper ca v-a placut si astept parerile/link-urile voastre in comm ^_^

- Diana

You May Also Like

0 comments