In My Mailbox #5

by - mai 24, 2014


Pam! Pam! Paaaaaaaam!
Dupa o luna, din nou aceasta rubrica. Imi place foarte mult, dar nu prea vreau sa-mi mai iau carti, asa ca nu s-au strans prea multe, zic eu... Dar sa fiu sincera, au fost si zile mai bune pentru portofelul meu :))
Trebuie sa fiu mai chibzuita, asa ca Laura :3


Pentru ca Libris.ro a implinit 5 ani si au avut reduceri mari, iar 'Miracolul prieteniei' a fost cadou. Multumesc si la multi ani inca o data ^_^


Pentru ca era pe Elefant.ro la 10 lei cu transport gratuit si nu i-am putut rezista >.<



La un schimb cu Cristina am primit seria 'Casa Noptii' ( - vol 5 si 9) si ultimele 2 volume din seria 'Georgina Kincaid' pentru seria 'Harry Potter' si 'Cartea de nisip'. Carti pe care probabil nu aveam sa le citesc. HP era in folie, deci mda... 
Am un schimb aici, daca sunteti interesati si doriti sa ma ajutati cu carticelele :)

Cam astea au fost achizitiile mele! Laura nu are nimic pentru azi, dar data viitoare revine in forta ^.^
Voi ce v-ati mai luat/cumparat/primit/castigat/schimbat/... intelegeti voi :D

- Diana

You May Also Like

5 comments

  1. Si eu mi-am comandat Alegerea cand am vazut ce pret mic are pe Elefant. Mi-am luat de pe Libris Memoriile unei gheise, Un an bun, Snge albastru siAltfel de ingeri vol. 3.

    RăspundețiȘtergere
  2. Spor la citit . Eu mi-am luat Stapanul inelelor primul volum de la libertatea si de la libris Spulbera-ma .

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce de carti!! Iti doresc lectura placuta!! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Am profitat si eu de reducerile de pe Libris, la Elefant nu am fost „pe faza ” :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc ^_^
    Lectura placuta si voua :3
    - Diana

    RăspundețiȘtergere