Castigator CONCURS DE FIDELITATE!

by - mai 23, 2014

Hey, hey, dreamers ^_^
Dupa o luna, iata ca s-a incheiat si concursul de fidelitate. Poate nu l-am pus intr-o perioada buna pentru ca multi dintre voi - si noi - ati avut de invatat pentru teste, simulari, examene, bac?! etc... Dar ne bucuram ca au fost persoane care s-au inscris si au comentat la postari. 
VA MULTUMIM! :)

Cand am vazut cat avem de cautat si de numarat...

Dar ne-am mobilizat...

Asa ca sa iata clasamentul tuturor celor care s-au inscris la concurs...

Daniela Ella - 52
furelise - 10
Elena Zaharia - 217
Lupu Diana - 0
Andreea Ilie - 72
Marya Mary - 220
Catalina Dumbrava - 2

Deci castigatoarea este...

Marya Mary


Felicitari!
Asteptam datele tale (adresa + numele complet) intr-un mail la adresa youngdreams19@gmail.com in termen de 5 zile (pana miercuri, 28.05.2014).

Multumim si celorlalti inscrisi la concurs si ii felicitam, desi unii nu au avut timp sa comenteze, iar altii poate ca au comentat doar de dragul de a comenta. Nu conteaza, insa, noi ne bucuram ca am reusit sa 'gazduim' un concurs de fidelitate si ca au fost persoane interesate. 
Probabil nu vom mai organiza genul asta de concurs - curand -, asa ca urmeaza concursuri 'normale' de acum in colo.

Speram ca veti continua sa comentati, sa ne spuneti parerile voastre sau sa ne puneti intrebari ^_^

- Echipa DHW -

( Diana & Laura)


You May Also Like

4 comments

  1. Bravo! Lectura placuta! Sa imi spui cum e cartea,nu stiu daca sa o cumpar sau nu:)) Imi pare rau ca nu am mai comentat in ultimul timp, dar am fost dfoarte ocupata cu scoala, inca sunt. Sper ca pe viitor sa imi fac timp si sa imi spun parerea la postari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felcitari castigatoarei si lectura placuta!! :D

    RăspundețiȘtergere