Un nou sezon TVD cu Ian Somerhalder şi Kat Graham

by - mai 20, 2014

După încheierea sezonului 5, întrebarea pe care şi-au pus-o majoritatea fanilor a fost dacă personajele Damon şi Bonnie vor reveni în sezonul 6. Producătoarea serialului, Julie Plec a confirmat pentru EW faptul că va continua să lucreze cu Ian Somerhalder şi Kat Graham:

Cu siguranţă îi vom vedea pe Ian Somerhalder şi pe Kat Graham în serial. Există un milion de variante diferite de a-i aduce înapoi. Însă cum, unde şi când, asta rămâne de văzut. E o parte a misterului

Despre zvonurile care afirmau că următorul sezon va fi cel final pentru The Vampire Diaries: Nu, acest lucru nu se află pe lista noastră acum. Ai putea să întrebi 10 oameni acest lucru şi să primeşti 10 răspunsuri diferite. Warner Bros. ar spune 17, eu cred că aş spune 7. Probabil se va ajunge fie la o variantă, fie la alta, în funcţie de circumstanţe.

You May Also Like

2 comments

  1. După ce am terminat de vizionat ultimul episod din sezon am căutat pe net să mă conving că se vor întoarce înapoi, chiar nu-mi păsa că mă voi spoilări. Deci era imposibil ca ei să nu revină, adică serios? TVD e zero, 0 , fără Damon :3. Mă bucur că acesta, probabil, nu va fi ultimul sezon, pentru că, așa poate au timp producătorii să repare toate greșelile lăsate de sezonul 5 și, de ce nu, să încerce chiar să refacă acest serial cum era înainte și să înceteze cu aberațiile :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu citisem ceva de genu ca dispare de tot da nu cred ca isi permit sa faca asta . E unul din cele mai iubite personaje

    RăspundețiȘtergere