Random & Thank you

by - mai 01, 2014

Bu-ya!
Asa-i ca va era dor de postari 'libere' ? :))
Hmm, in primul rand, MULTUMIM STEFY :3


Uitati cat de dragut si dulce :3 MULTUMIM STEFY :* #virtualhugs
Se vede ca s-a straduit si e cel mai frumos gest facut de o cititoare a blogului *odododod <3*

Okay, si inca un MULTUMIM celor care s-au inscris la concursul de fidelitate. Sunteti destui inscrisi - speram ca se vor mai inscrie pe parcurs :) Va reamintim ca trebuie sa comentati la postari zilnic, la fiecare in parte pentru a aduna cat mai multe comm-uri :)

Altceva?


Cum a fost de 1 mai? Noi am fost pe afara, sa ne plimbam prin Izvor, dar am ajuns sa stam pe iarba :3 Castanii se scutura, deci era ca o ploaie de pene si/sau puf prin jur, venite probabil de la ingerii din rai care au pacatuit si le-au fost taiate aripile (no sense, va era dor, asa-i?! :))) O zi minunata azi ^_^

Ce citim? 
Hmm, pai Laura citeste 'Destine la limita', iar eu 'Uite, asa arata fericirea' si sper sa o termin maine pentru ca m-am chinuit lungit deja prea mult cu ea - pff, cat? o saptamana, doua poate :O


Huh, mda... Altceva, altceva... ce-ar mai fi de zis?


Am gasit asta, daca va intereseaza. Eu zic ca merita, mai ales ca am inteles ca-i o autoare destul de renumita si ca scrie chiar bine...

Si cam atat :)
Nu uitati sa va inscrieti la concurs daca n-ati facut-o deja (partea dreapta) si sa comentati in continuare la postari :) 

See ya :3

- Diana

You May Also Like

6 comments

  1. Postare libera! Preferatele mele, imi place exprimarea libera! Eu m-am inscris la concurs. Succes tuturor participantilor, am vazut ca sunt ceva ;)) :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubesc Cartile Romantice si se vede cu ochiul liber:)) Abia astept sa iau cartile, caci am sa fiu prima a chiosc, chiar inainte sa se deschida:)) E un pret micut si carti misto:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce parere ai despre 'Uite, asa arata fericirea'? Eu citesc 'Evermore'. Foarte frumos desenul. Felicitari! O sa imi cumpar si eu revista cu acea carte. Multumesc ca ati pomenit de ea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Este super dragut posterul!! :)
    Sigur voi da si eu o tura pe la chiosc sa iau cartea. <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-am cumparat cartea aceasta, "Legaturi primejdioase", si am ajut surpriza sa dau doar 1,5Lei pe ea. <3 foarte ieftina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pretul revistei! Ne bucuram ca ti-a fost de ajutor informatia :)
      - D & L -

      Ștergere