In My Mailbox #21

by - aprilie 01, 2016


* eu aici, încă rugându-mă să nu mă fi luat răceala *

Aloha, tuturor :) ! După cum vedeți, afară a răsărit soarele, e cald, vine mai degrabă vara decât primăvara, dar e okay. Luna asta - martie - am făcut cred că cele mai puține achiziții de până acum (în 2016 mă refer ^^”). Bine, majoritatea chestiilor sunt primite, dar tot am dat o căruță de bani pe o carte... cam degeaba, aș zice :/

* ordinea este aleatorie *


De la EatComics am primit noul număr din „Foc și Piatră” și „The Walking Dead”, iar de la Lex Comics am primit noile numere din „Ironman”, „Thor”, „Deadpool” și continuarea albumului „Deadpool Killustrated” care mi-a placut super mult. 
(+ „The Amazing Spider-Man” de care am uitat ^^”)


Auziți? Auziți cum cântă îngerii? :)) După vreo 3 luni de căutări, am reușit să fac rost de toate volumele din seria „Gossip Girl”. Mai de pe la anticariate, mai de pe la librării online, mai de la mâna a doua, dar într-un final le-am adunat pe toate și abia aștept să le citesc :3 Mi-am luat Marie Claire pentru prima dată pentru că mi-a plăcut super mult coperta și pentru că o ador pe Chloe, dar am constatat că sunt și alte câteva articole interesante prin ea. „Poftă de ciocolată” e cartea aia pe care am dat sacul cu bani. De ce? Pentru că trebuia să merg la lansare unde a fost prezentă și autoarea, dar a intervenit ceva și nu am mai ajuns. Astfel că m-am cam grăbit și am luat cartea la prețul de librărie degeaba. Zău că după ce te obișnuiești cu anticariatele și cu schimburile, parcă nu-ți mai vine să dai 40 de lei pe-o carte o.O #zgârcitademine


* uitați-vă cât sunt de asdfghjkl *-* *


Că tot vă ziceam de anticariate... 1) iubesc Anticariatul Unu, dar probabil știați asta deja și 2) cărțile astea au fost pomană, dar e posibil să știți și asta dacă ați văzut postarea de pe pagina de facebook. Ei bine, ce poți face cu 4 lei? În materie de cărți, nu prea multe, așa-i? Eu am reușit să iau aceste două frumuseți cu 2 lei fiecare :3 Erau pe wishlist-ul meu de ceva timp și m-am bucurat enorm când le-am văzut la anticariat.


Pentru că luna trecută ne-am întâlnit cu Leigh Bardugo la teleconferința YFC, am primit de la Editura Trei seria „Grisha” pe care am încercat să o citesc, însă mă tot îmbârligam la început, așa că am lăsat de-o parte „Regatul umbrelor” și m-am apucat să citesc altceva. Am să revin, oricum, la acestă serie. „Ultima scrisoare de dragoste” era pe wishlist-ul meu cu prima copertă, cea cu scrisorile pe ea. Dar ce contează coperta? Ei bine, pentru mine contează pentru că aceea mi-a placut mai mult! În orice caz, mă bucur super super mult că am primit această carte alături de „Diana cu vanilie” (despre care nu știu absolut nimic) de la noul sponsor al blogului, libraria online Librex ^.^ #itsaparade Cele din urmă cărticele le-am primit de la Editura Booklet - care da, mai nou publică și cărți de ficțiune pentru tineri -, sponsorul blogului. Momentan citesc „Tiger Lily” și e așa de ododod. Peter Pan nu arăta așa în copilăria mea 3:) #mârr 


Și în final am să vă arăt câteva swag-uri primite de la Raluca #yourethebest #hugsandkisses și de la Katie McGarry. Cele de la Raluca vor merge la un viitor concurs alături de alte câteva swag-uri de la Katie - și nu numai.

Cam asta am adunat eu luna asta. Sunt puține, așa-i? :)) Revin și cu un TBR și un Wrap-Up!

De asemenea, sper ca zilele astea să apuc să ajung și pe la Kiliprim :3

Voi ce ați mai primit/cumpărat/câștigat în ultima vreme? :)



You May Also Like

0 comments