Recenzie „THE WALKING DEAD” #23

by - aprilie 30, 2016

• Pe scurt 


Tensiunea acumulată între Rick și Tyreese explodează acum într-o ploaie de acuzații și-un potop de pumni. Încercarea de sinucidere a lui Carol, care s-a văzut trădată în iubire de acțiunile aparent necugetate ale lui Tyreese, este declanșatorul acestei explozii ce nu poate aduce nimic bun în societatea închisă a supraviețuitorilor apocalipsei zombi.

Vârstă: + 16 ani

Mulțumesc EatComics pentru acest număr ^-^ ! Îl puteți comanda de aici.




• Părerea mea •


Sincer, dacă la început nu mi-a prea plăcut acestă bandă desenată (mai mult pentru că nu cunoșteam personajele), acum cred că începe să-mi placă din ce în ce mai mult!

Lumea din „The Walking Dead” este una post-apocaliptică în care un grup de supraviețuitori (în frunte cu Rick) s-au refugiat într-o veche închisoare. Gardurile ce împrejmuiesc închisoarea sunt menite să-i țină în suguranță pe ei toți, femei, bărbați, copii. Dar pentru cât timp? Mai ales acum că zombi stau încontinuu agățați de plasă.

În timp ce pericolul de afară îi pândește, cei dinăuntru sunt tare agitați. Mai ales Rick și Tyreese care acum își împart pumni și multe cuvinte grele. Cei doi obișnuiau să fie cei mai buni prieteni și din cauza infidelității lui Tyreese, a faptului că soția sa era gata să se sinucidă, din cauză că Rick e un criminal și că îi place acest lucru, din cauza tuturor acestora cei doi sunt gata să se omoare unul pe celălalt. Nu se opresc când Glenn și Maggie intervin și încearcă să-i liniștească. Nici când Rick a căzut de la etaj gata să rămână inconștient.


Mi se pare că numerele devin din ce în ce mai dinamice și faptul că am început să mă acomodez cu personajele mă încântă super-mult! Sper totuși s-o țină tot așa pentru că deși sunt scene sau momente în care personajele sunt destul de plictisitoare, per total banda desenată ajunge să fie chiar okay. Acum a reușit să fie mai mult decât okay. A fost un număr chiar bun!


Reușește Rick să se ridice? Cum reacționează Tyreese? Ce veste îl zguduie acum pe Rick? Ce se întâmplă în final cu el? O bandă desenată alb-negru care reușește totuși să transmită exact ce trebuie: problemele, sentimentele, frustrările; peisajul gri al unei lumi post-apocaliptice în care nimic nu va mai fi la fel. Un număr bun cu un final intrigant!


• Nota •

MI-A PLĂCUT



• Celelalte numere •

* click pe imagini pentru a citi recenziile *





You May Also Like

0 comments