Leapșa: The Book Snacks Tag

by - aprilie 08, 2016

Am găsit această leapșa drăguță aici și mi-a plăcut atât de mult încât am zis să o încerc și eu ^.^

1. Care este snack-ul favorit în timp ce citești? 

Nu-mi place să mănânc în timp ce citesc, însă am să aleg dulciurile. Ciocolată, baton cu ciocolată. Orice implică ciocolată :))


2. Care este snack-ul cel mai puțin preferat atunci când citești? 

Chestiile care lasă firimituri. Cum ar fi napolitanele. Sau biscuiții.


3. Vin sau suc? 

Aveți și apă, SVP? :D


4. Cafea sau ceai? 

Depinde! Prefer și cafeaua, dar și ceaiul (deși aș vrea să mă învăț să beau mai mult). Hmm, cred că aleg cafeaua.


5. Cremos sau sfărămicios? 

Sfărămicios.


6. Ai vărsa mai degrabă sos pe e-book reader sau firimituri pe carte? 

Dacă aș avea un e-reader vă dați seama cât aș ține la el? Eu în general încerc să am grijă de chestii, deși într-un final ajung să se strice (ele singure, că eu nu le fac nimic :D). Deci prefer firimituri că oricum se scutură. Sosul ăla poate strica de tot e-book reader-ul ^^”


7. Ce citești atunci când nu ai chef de citit și ce mănanci atunci când nu ai chef să mănanci/nu știi să mănanci? 

Cred că reviste. Sau benzi desenate. Iar la mâncare, din păcate dulciuri, daca am prin casă :/ #nothealthyatall


8. Care este cartea de bucate preferată? 

Waaat, stai ce? E despre gătit leapșa asta?

9. Care este cartea preferată scrisă de un chef? 

Okay, e ceva dubios la mijloc :))


10. Ești pe o insulă pustie. Ai prefera să ai o carte tine sau mâncare? 

* așa, back to normality #pfiu! *

Mâncare, duah! Sorry books :D


11. Ai intrat vreodată în bucluc pentru că ai citit în timpul mesei? 

o.O

12. Mai degrabă ai citi, ai mânca sau ambele? 

AMBELE! Esențiale pentru pinguinul din mine :D


Hmm, ciudățică leapșa! Le provoc pe Raluca și pe Mălina să facă acestă leapșa. Și pe oricine altcineva vrea s-o preia (vă rog să nu uitați să menționați de unde ați preluat-o ^-^).






You May Also Like

2 comments

  1. Iti multumesc frumos pentru leapsa, m-am distrat raspunzand la intrebari. http://booksormovie.blogspot.com/2016/04/leapsa-book-snacks-tag.html O seara buna, pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. hihi... ma bucur ca ai preluat leapsa! >:D<
    La cat mai multe lecturi faine si te mai astept.

    RăspundețiȘtergere