In My Mailbox #25

by - iulie 31, 2016


Să știți că sunt foarte mândră de mine ^-^


Am primit de la Lex Comics, în acestă lună, noile numere din Thor, Deadpool, The Amazing Spider-Man și Ironman. Mulțumesc mult de tot ^.^ !


Pentru că mi-am zis că vreau să încep să învăț franceza cum trebuie și pentru că am găsit-o la anticariat cu 12 lei, m-am hotărât să-mi iau acestă bandă desenată... uriașă! Am răsfoit-o și abia aștept să o pot citi ^.^ Ieri mi-am luat și Cosmopolitan - normal, că doar e Shay pe copertă ^^”


Storytime: la Cora se fac lichidări de DVD-uri. Ei bine, la Cora de lângă mine se fac. Și am crezut că aceste DVD-uri sunt la prețul standard de 10 lei, dar când am ajuns cu ele la casă... era 2 lei unul T-T Mă gândesc acum că ar fi trbuit să stau să caut mai mult pentru că am văzut și Jocurile foamei pe acolo și mda... duceți-vă la Cora dacă vreți să vă luați filme ieftine :))

Am văzut deja Coșmar pe Elm Street și mă gândesc să-i fac și o recenzie. A fost de-a dreptul grozav și nu mă așteptam să se termine așa. În ceea ce privește Gazda, am văzut filmul acum o groază de timp, dar tot mi l-am luat pentru că am vrut să-l am în colecția mea - care crește din ce în ce mai mult ^.^

După cum vedeți, luna asta n-am nicio carte să vă arăt și d-asta sunt mândră de mine: pentru că am reușit să mă țin la distanță de ele, de a le cumpăra. Încă mă chinui cu mormanul de cărți TBR ~_~” așa că prea puțin probabil să-mi mai cumpăr vreo carte în lunile ce urmează. 

Zilele astea am să revin și cu un Wrap Up și un TBR.

Voi ce ați mai primit/cumpărat/câștigat? Păreri? ^.^


You May Also Like

2 comments