In My Mailbox #24

by - iulie 02, 2016



De curând am primit o nouă sponsorizare (și am pierdut o alta - este vorba despre Herg Benet :D) de la Editura Paralela 45. Așa că mi-au trimis toate cărțile autoarei Keri Smith apărute la noi (plus, minus). Sunt jurnale interactive, creative, pe care le poți distruge într-un mod drăguț. Fie că lipești, scuipi sau colorezi, jurnalele sunt făcute pentru a ne face să ne relaxăm, ne determină să creăm mai mult și într-un final, ajung să fie de-a dreptul distractive. 

Eu aveam deja „Jurnalul meu trăsnit” (îi găsiți recenzia aici), așa că un exemplar o să meargă la voi ^-^


De la Lex Comics am primit ultimele numere din seriile pe care cred că deja la cunoașteți (recenziile: Thor, Deadpool, Ironman și Spiderman), dar și această nouă bandă desenată numită „Următorul cadru”. Este de fapt un album realizat de 10 ilustratori talentați - mai multe despre el în recenzia aici.


Cei de la EatComics mi-au trimis următoarele numere din „Foc și Piatră” și „The Walking Dead”, dar și un autocolant drăguț cu 8pt.


Storytime...

1) Am fost la Cărturești și mi-am luat unul dintre ceaiurile alea care miros grozav până și prin pungă (de acolo și punguța drăguță, dar și un semn de carte pe care l-am cam rătăcit). Ajunsă acasă zic să-l încerc. O nebunie de ceai cu trufe de ciocolata (aroma, da?) și toate cele... dar care are un gust cam nașpa, să folosesc așa un limbaj colocvial. Pe bune că la cât de bine miros, gustul cam lasă de dorit. Sau cel puțin pentru mine :( 

Voi le-ați încercat? Păreri?

2) Fost-am la Poșta Română din Cucuiata pe o planetă extraterestră și am așteptat coletul ăsta extern despre care nici nu mai știam. Mă gândeam că poate-s niște semne de carte la ce gramaj mic avea. Și apoi am văzut... chestia asta o.O Și cică dom'le n-a venit la mine la poștă că părea dubios. Și dacă făceam cumva trafic cu droguri? Păi da. Mi se pare și normal.

3) Motivul pentru care n-o să mai particip la vreun Blind Date oricât de grozav-drăguț-cool-interesant-intrigant pare. Pentru că naiba știe cum e soarta asta și merg la poștă cu un fluturaș fără numele expeditorului și ridic un colet care credeam a fi „cel bun”, pentru că aștepam unul cu ramburs și unul fără. Ajung acasă deci cu o carte pe care nici nu mi-am pus vreodată în plan să mi-o iau, plătită (mai mult decât trebuia zic eu), care trebuia deci să fie de la un Blind Date. S-au amestecat coletele. Nu-i bai, suntem oameni, ni se întâmplă, dar tare aș vrea să nu mai exite o a doua oară, așa că am să zic pas de acum încolo Blind Date-urilor :/

Și cam astea au fost minunățiile pe care le-am adunat. Le mulțumesc tare mult sponsorilor #hugshugshugs ^-^ !

Voi le-ați citit? Păreri? Ce mai aveți nou prin bibliotecă?

You May Also Like

2 comments