Restul și Finalul | Read-a-Thon

by - iulie 17, 2016


* yeeeeeyy, aparatul meu are din nou baterii, dar lumina proastă din cameră n-a prea ajutat ^^” *

Știam că o să ajung pe aici, dar sincer sunt mai mult decât super-mulțumită de mine! În primul rând pentru că așa m-am ambiționat și am reușit să trec de starea asta de legumă-moluscă-fără-chef-de-citit și să mă apuc serios de treabă. Apoi pentru că într-adevăr ajută. Nu cred că într-o săptămână obișnuită aș fi citit măcar pe jumătate cât am făcut în săptămâna asta...

Ziua 1: 114 pagini (Harap Alb continuă... #5 și #6 + Ultimul avanpost #2, Vânătoarea)

Ziua 2: 100 de pagini (Eu, Earl și sfârșitul Ei)

Ziua 3: 34 de pagini (Eu, Earl și sfârșitul Ei)

Ziua 4: 0 pagini

Ziua 5: 104 pagini (Eu, Earl și sfârșitul Ei)

Ziua 6: 66 de pagini (Frenezia)

Ziua 7: 104 pagini (Ironman #9 și #10 + Frenezia)

Total? 522 de pagini într-o săptămână. 4 benzi desenate. 1 carte terminată și alte 2 începute.

Și deși nu-i cel mai bun rezultat pe care-l puteam avea, acest lucru nu face decât să mă ambiționeze și mai tare și astfel să continui într-un fel această provocare.

Despre cărticele și benzi desenate am să vorbesc mai pe larg în recenzii. Spun doar că Eu, Earl și sfârșitul Ei nu a fost chiar așa de rea, Frenezia e tot pe acolo, Ironman începe să-mi placă din ce în ce mai mult, de Harap Alb nu vă mai zic, doar știți cât de mult îmi place, iar Ultimul avanpost e pe bune o carte grozavă și abia aștept să mai citesc din ea :>

Cu tot acest challenge am rămas super în urmă cu recenziile, dar ajung eu la zi și cu ele :)

Voi ce mai citiți?

You May Also Like

0 comments