Ziua 1 | Read-a-Thon

by - iulie 11, 2016


* scuzați claritatea imaginii. se pare că aparatul meu are nevoie de baterii noi, așa că mi-am folosit prostia de cameră de la telefon >-< *

Ei da, ziua asta a mers chiar bine, spre surprinderea mea!

Zău că nu mă așteptam să fiu atât de punctuală în ceea ce privește acest challenge. Credeam că am să mă dau bătută după prima zi când nici măcar n-aveam să citesc minimul de 100 de pagini, DAARR nu numai că nu m-am dat bătută, dar 1) am citit mai mult de o carte și 2) am citit mai mult de 100 de pagini ^^”

Buuun. Și ce am citit?
  • Ultimul avanpost #2 (Vânătoarea) de Lavinia Călina - am realizat că eu chiar am uitat tot ce s-a întâmplat în primul volum :/ Dar, cu toate acestea am început să-mi amintesc pe parcurs ce citeam de diverse secvențe din primul volum ^-^ Așa se face că am devorat vreo 34 de pagini numai azi prin RATB și în puținul meu timp de stat pe acasă. Am impresia că volumul ăsta o să-mi placă mai mult decât primul :>
  • Harap-Alb continuă... #5 - sau cea-mai-genială-bandă-desenată-românească. Zău că devine atâââttt de genială încât nu mai am cuvinte de laudă pentru ea ^^”. Și nu zic asta pentru că trebuie, ci pentru că mă surprinde plăcut de fiecare dată. Mi-a plăcut mitologia de când mă știu și spre rușinea mea, despre mitologia noastră nu știu atât de multe lucruri pe cât aș vrea. Cumva, acestă bandă desenată reușește să le pună pe toate cap la cap și să formeze ceva de-a dreptul grozav! Și cu asta mai punem 40 de pagini ;)
  • Harap-Alb continuă... #6 - și ultima pe care o am (momentan) din această serie. Deși începem să ne îndepărtăm de povestea lui Creangă, elementele magice, inspirate din folclor sau din realitatea medievală nu lipsesc. Îmi pare așa de rău că am terminat deja setul de reviste pe care îl aveam :( însă abia aștept să fac rost și de continuări ^.^ Și așa se mai adăugară 40 de pagini.

Dacă trag linie am făcut 114 pagini citite astăzi! Știu, nu pare chiar așa de mult, dar pentru mine e ceva având în vedere că am terminat două benzi desenate și am citit deja vreo 50 de pagini dintr-o carte. Să vedem cum o să fie mâine...

Acum trebuie să mă pun și pe scris recenzii, nu? ^^”

Ne citim mâine xx



You May Also Like

0 comments